دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی ناحیه ژنیتال پیش از بلوغ اوی لیدی اویدرم 150 ml کیمیا فراز زیبایی

Hygienic gel genital area all skin children over 6 years old EVILADY EVIDERM 150 ml KIMIA FARAZ ZIBAEE


شناسه محصول: 6261963200751
شناسه محصول: 6261963200751
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بهداشتی بانوان اوی لیدی اویدرم نواحی حساس اطراف ناحیه تناسلی را به آرامی شستشو می‌دهد و از ایجاد عفونت و در نتیجه بوی نامطبوع پیشگیری می‌کند. این ژل PH مناسب داشته و ملایم عمل می‌نماید. این محصول با داشتن سین بیوتیک باکتری‌ها مفید را تقویت نموده و باکتری‌های مضر را از بین می‌برد. ژل بهداشتی اوی لیدی به حفظ تعادل PH طبیعی اطراف واژن کمک می‌کند. در ترکیبات این ژل از عصاره گیاهانی همچون آلوئه ورا و گل همیشه بهار استفاده شده است که در حفظ رطوبت پوست موثر هستند. این محصول همچنین از التهاب، خارش، حساسیت و خشکی نیز جلوگیری می‌کند. ژل Evilady اویدرم مناسب برای دختران در زمان قبل از بلوغ است. برند اویدرم برای خانم‌های یائسه و خانم‌ها پس از بلوغ نیز ژل شستشو دارد.

ترکیبات موثر ژل بانوان اوی لیدی اویدرم:

ای ژل بهداشتی حاوی سین بیوتیک است. سین بیوتیک شامل پروبیوتیک‌ها (باکتری‌‌های سودمند) و هم شامل پری بیوتیک‌ها (غذای پروبیوتیک‌ها) است. وجود آن سبب می‌شود تا باکتری‌های مفید تقویت شوند و باکتری‌های مضر از بین بروند. آلوئه ورای موجود در این محصول در کمال شگفتی بیشترین میزان آب را دارا است. مقدار باقی مانده حاوی مواد فراوانی است که ۷۵نوع آن شناخته شده اند. ترکیباتی که در ژل آلوئه ورا اویدرم یافت شده اند از پلی ساکاریدها هستند که قادر به کاهش و ترمیم التهاب هستند.

کلسیم و آلوئین نیز در آلوئه ورا موجود هستند و ماده آنتروکینون موجود در آن دارای خواص ضد باکتری و ضد سرطانی است. آلوئه‌ورا به علت داشتن کلاژن و ویتامین E الاستیسیته و نرمی‌ پوست را افزایش می‌دهد. همچنین سبب باقی ماندن رطوبت در پوست می‌شود و سلول‌های پوستی مرده را از بین می‌‌برد و سلول‌های جوان جایگزین شده بنابراین پوست را تازه و درخشان می‌سازد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک