دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل بهداشتی شستشو ناحیه ژنیتال بانوان ادلیو 150 ml آرایش افزون غرب

Hygienic gel cleaning genital area all skin women ADELIO 150 ml ARAH AFZOON QARB


شناسه محصول: 6269855801857
شناسه محصول: 6269855801857
دسته بندی: شوینده پوست صورت
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

باید گفت که بکاربردن صابون‌ها و دیگر مواد شوینده که قلیایی می‌باشد، به اسیدیته نرمال، صدمه می‌زند و احتمال بروز عفونت‌های زنان را زیاد می‌کند ولی شوینده‌های ویژه ی بانوان که پی هاش pH پوست این بخش از بدن آنان را متعادل و میزان نگه‌ می‌دارد، در کاهش بروز احتمالی عفونت های زنان مهم می‌باشد.

ژل شستشوی بانوان ادلیو 150 میل Adelio intimate woman gel, 150 ML, که یک فرآورده ی تخصصی و مراقبتی ویژه ی بانوان است، می‌تواند برای تمیز کردن بخش بیرونی دستگاه تناسلی و حفظ رطوبت آن موثر باشد. این محصول، دربردارنده ی عصاره های گیاهی و ترکیبات هدفمندی مانند؛ اسید لاکتیک، بیزابولول، بابونه و پنیرک است که تنظیم پی هاش pH ناحیه بیرونی دستگاه تناسلی را برهم نمی‌زند و از عوارض احتمالی این فراورده می‌کاهد.

ژل شستشوی بانوان ادلیو، در کمک به جلوگیری از التهاب، سوزش و خارش بخش بیرونی دستگاه تناسلی بانوان، جلوگیری از عفونت‌های میکروبی و قارچی و همچنین پیشگیری از بروز بوی نامطبوع این بخش از بدن آنان نیز سودمند و اثربخش خواهد بود.

اسید لاکتیک:

گردش سلولی را افزایش می‌دهد و به از بین بردن سلول‌های مرده ی انباشته شده روی اپیدرم – لایه بالایی پوست کمک می‌کند.

عصاره بابونه:

بابونه آبرسان است که حاوی آپیژنین (آنتی اکسیدان) بوده که به کاهش خشکی، التهاب، قرمزی، خارش و سوزش پوست کمک می‌کند. می‌تواند بسیاری از ناراحتی های ناشی از تحریک پوستی را تسکین دهد. بابونه دارای کامازولن و بیسوپرولول است که به آرامبخشی پوست‌های حساس کمک می‌کند. این خواص بابونه، ویروس ها و باکتری ها را از بین می‌برد .

بیزابولول:

به تسکین پوست تحریک شده کم و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند، از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کرده و به بهبود پوست می‌پردازد. بیزابولول همچنین خواص ضد میکروبی دارد و برای روشن کردن پوست نیز بکارگرفته می‌شود.

امیدواریم که این پژوهش توانسته باشد اطلاعات کافی را به شما داده باشد. داروخانه دکتر دانیالی همواره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار داده و میدهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک