دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ژل افترشیو بانوان سروینا 75 ml سروش طراوت طبیعت

After shave gel all skin women SERVINA 75 ml SOROUSH TARAVAT TABIAT


شناسه محصول: 6261876000387
شناسه محصول: 6261876000387
دسته بندی: پس از اصلاح
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ژل بعد از اصلاح بانوان سروینا با ترکیبات موثر موجب جلوگیری از ایجاد حساسیت در پوست، از بین رفتن لایه چربی موجود بر روی پوست و باز شدن بیش از اندازه منافذ پوستی می‌شود. این ژل همچنین سبب شده باکتری‌ها و عوامل ایجاد کننده عفونت به پوست نفوذ نکنند. از بین بردن موهای زائد یکی از الگوهای بهداشت شخصی است که توسط آقایان و خانم‌ها انجام می‌شود. روش‌هایی که جهت زدودن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد به دو دسته موقتی و دائم تقسیم بندی می‌شود. روش‌های دائم شامل الکترولیز و لیزر بوده و روش‌های موقتی شامل تراشیدن موها، مومک انداختن، بند انداختن و دیپلاتوری‌ها است. اما تمامی این روش‌ها می‌تواند موجب التهاب، قرمزی و جوش در پوست شود. علیرغم دیگر محصولات، ژل بعد از اصلاح سروینا از تمامی موارد ذکر شده ممانعت می‌نماید. همچنین این ژل با ترکیبات گیاهی باعث تسکین سریع التهاب و قرمزی پوست شده و PH پوست را به حالت عادی آن برمی‌گرداند. از این رو می‌توان استفاده از این محصول را یکی از بهترین روش رفع موهای زائد دانست.

ترکیبات موثر:

عصاره بابونه:

عصاره به کار رفته در این فراورده خاصیت ضد التهابی دارد. همچنین این عصاره موجب تسریع در رشد سلول‌های پوست می‌شود. عصاره بابونه ایجاد طراوت و نشاط در پوست را نیز به دنبال دارد.

روغن درخت چای:

این ترکیب خاصیت ضد باکتریایی داشته و سبب از بین رفتن باکتری مولد آکنه می‌شود. همچنین این ماده از بین رفتن التهاب پوستی را به دنبال دارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک