دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پوشک بزرگسال شورتی متوسط تنا 10 عددی

Adult disposable diaper pants medium TENA 10 numbers


شناسه محصول: 7322540760088
شناسه محصول: 7322540760088
دسته بندی: پوشک بزرگسالان
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوشینه شورتی بزرگسالان تنا همانند لباس زیرمعمولی با ابعادی منتاسب است . به طوری که باعث نمی‌شود احساس کنید چیزی اضافی بر تن کرده‌اید یا کسی متوجه شود شما از پوشک استفاده می‌کنید. از نظر درماتولوژیک (شاخه‌ای از پزشکی که با پوست و بیماری‌های آن مرتبط است) کاملا تست شده و سازگار با پوست است. بنابراین پس از استفاده باعث حساسیت، التهاب، سوزش و خارش پوست نمی‌شود. جنس پارچه‌منانند و بافت نرم آن علاوه بر اینکه استفاده از آن را بسیار آسان نموده، هنگام استفاده نیز کاملا احساس راحتی خواهید داشت. هنگام راه رفتن، نشستن و هر فعالیت روزانه‌ای که دارید باعث آزار شما و ایجاد صدای پلاستیک مانند نخواهد شد.

شورت بی اختیاری تنا برای بی اختیاری متوسط تا شدید طراحی شده است. این محصول به لطف تکنولوژی FeelDry قابلیت جذب مقدار بالایی از ادرار را داشته و از نشت آن جلوگیری می‌کند. بعلاوه این مقدار زیاد از ادرار داخل هسته یکپارچه با جذب بالای این پوشینه و به دور از پوست جمع می‌شود. بنابراین حتی زمانی که به مدت طولانی نشسته یا دراز کشیده‌اید، لباس شما خشک و راحت باقی خواهد ماند.

دیگر ویژگی این محصول قابلیت Anti Leakage Barrier آن است. به این معنی که از سازگاری بالایی بهره‌مند است و امنیت بالایی برای جلوگیری از نشست دارد. دو درز کناری این محصول نیز به گونه‌ای طراحی شده است که به جذب بهتر و جلوگیری از نشت ادرار کمک می‌‎کند. بعلاوه این محصول از ایجاد بوی نامطبوع نیز جلوگیری می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک