دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پوشک بزرگسال چسبی متوسط کانفی 8 عددی

Adult disposable diaper adhesive medium CONFY 8 numbers


شناسه محصول: 8697924594344
شناسه محصول: 8697924594344
دسته بندی: پوشک بزرگسالان
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کهولت سن یا برخی از بیماری‌ها در افراد ممکن است باعث ایجاد بی‌اختیاری در ادرار و مدفوع شود که ساده‌ترین روش برای برطرف کردن این مشکل خرید پوشک بزرگسال است. پوشک بزرگسال کانفی سایز متوسط محصول کشور ترکیه با قیمت مناسب و کیفیت عالی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است تا نیاز مصرفی آنها را به نحو احسنت برطرف نماید. سایز متوسط پوشینه کانفی برای دور کمر ۸۰ تا ۱۱۰ سانتی متر است. پودر جاذب موجود در این پوشک به کمک لایه‌های جاذب، قدرت جذب این پوشک را تا دو برابر حد معمول افزایش داده است.

مواد اولیه به کار رفته در پوشک بزرگسال کانفی مطابق با استانداردهای بهداشتی و از الیاف سلولزی و طبیعی هستند که با انواع پوست حتی حساس سازگار است. در قسمت دور ران‌ها نوارهای کشی موجود است که در واقع وظیفه حفاظت در برابر نشت را به عهده دارد، این گاردها با قدرت جذب بالا در کمترین زمان ممکن رطوبت را به خود جذب می‌نمایند و از نفوذ و نشت آن جلوگیری می‌کنند.

بهترین پوشک بزرگسال

پوشینه یا پوشک بزرگسالان، پوشکی است که برای یک فرد یا یک بدن بزرگتر از نوزاد یا کودک نوپا استفاده می‌شود. از این پوشک‌ها در مواقع بی اختیاری، اختلال تحرک، اسهال شدید و یا زوال عقل استفاده می‌شود. پوشک بزرگسال خوب و مناسب باید سازگار با پوست بدن باشد و بعد از استفاده ایجاد حساسیت نکند و فرد در آن احساس آرامش داشته باشد. همچنین از لحاظ مالی مقرون به صرفه باشد و افراد با هر شرایط مالی بتوانند بهترین پوشک را برای بیمار خود انتخاب کنند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک