دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پودر ال گلوتامین + ویتامین C اپکس نوتریشن طعم بلوبری 400 g اوتانا طب لیان ایران

Powder L GLUTAMINE + VITAMIN C APEX NUTRITION taste blueberry 400 g ONATA TEB LIAN IRAN


شناسه محصول: 6263566200336
شناسه محصول: 6263566200336
دسته بندی: گلوتامین
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر گلوتامین + ویتامین C اپکس زمانی که به تمرینات شدید و طاقت فرسا می‌پردازید به کمک شما خواهد آمد. زیرا در این هنگام از میزان گلوتامین موجود در عضلات و حتی کل بدن کاسته شده و همین مسئله نیز با افت محسوس قدرت بدنی و ضعف عمومی و با به تاخیر افتادن ریکاوری همراه می‌شود. 60% گلوتامین بدن ما درون ماهیچه‌های اسکلتی است و مابقی آن درون شش‌ها، کبد و معده انباشته شده است. گلوتامین یک مولکول منحصر به فرد است. این ماده به دو نیتروژن متصل است. این خصوصیت باعث شده است که گلوتامین اصلی‌ترین انتقال دهنده نیتروژن درون سلول‌های ماهیچه‌ای باشد.

گلوتامین را می‌توان فراوان ترین اسید آمینه موجود در عضلات اسکلتی بدن آدمی دانست. این اسید آمینه مناسب کسانی است که در دوره‌های کات به سر برده و یا به قصد کم کردن از میزان چربی زاید در بدن خود تمرین کرده و یا در رژیم‌های چربی سوزی به سر می‌برند. زمانی که ورزشکاران قصد کم کردن وزن خود را دارند و در عین حال نیز نگران از دست رفتن حجم عضلانی هستند، این اسید آمینه برای آنان حائز اهمیت فراوان می‌شود.

بدن شما برای کارکرد طبیعی خود نیاز به این اسید آمینه دارد. زمانی که با تمرین شدید و طاقت فرسایی که دارید بدن را خسته می‌کنید، سیستم ایمنی بدن نیز دچار اختلال شده و ضعیف و ضعیف تر می‌شود. بدن شما برای تقویت دوباره سیستم ایمنی خود نیاز به وجود مقادیر قابل توجهی از این ماده در بدن دارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک