دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پودر پروتئین وی گلد دوبیس طعم کارامل شکلات 2270 g ایلیا پارس ایران

Powder GOLD WHEY PROTEIN DOOBIS taste Chocolate Caramel 2270 g ILIA PARS IRAN


شناسه محصول: 6262057206819
شناسه محصول: 6262057206819
دسته بندی: پروتئین وی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر پروتئین وی گلد دوبیس یک مکمل فوق‌العاده مفید برای افزایش حجم عضلات است. این مکمل وی ساخت ایران بوده و حاوی درصد مطلوبی پروتئین وی تخلیص شده و فاقد چربی‌های ترانس است. پروتئین وی به گلیکوژن سازی کمک کرده و سرعت ریکاوری پس از ورزش را افزایش می‌دهد. با توجه به اینکه پروتئین مهم‌ترین ترکیب برای افزایش حجم عضلات و عضله سازی است، این ترکیب جز اساسی رژیم غذایی ورزشکاران است.

پروتئین وی ایرانی یا خارجی یکی از معروف‌ترین پروتئین‌های بدنسازی است که با جذب بالا نیاز بدن به پروتئین را برطرف می‌کند. پروتئین وی یکی از پرمصرف‌ترین مکمل‌هایی است که بسیاری از افراد عادی نیز از خواص آن برای بهبود سطح سلامتی خودشان استفاده می‌کنند. این مکمل نسبت به سایر مکمل‌های پروتئینی موجود، جذب سریع‌تری دارد، در نتیجه به راحتی در دسترس عضلات قرار گرفته و تاثیر بیشتری در عضله سازی دارد.

در ترکیب این پودر پروتئین وی دوبیس آمینواسیدهای بی سی دبل ای و گلوتامین وجود دارد که برای عضله سازی بسیار با ارزش بوده و خود به تنهایی نیز مورد مصرف قرار می‌گیرند. بی سی دبل ای موجود در فرمولاسیون این فراورده حاوی آمینواسیدهای شاخه‌دار است. این نوع آمینواسیدها بیشتر در عضلات متمرکز بوده و پروتئین سازی را برای افزایش حجم عضلات تحریک می‌کنند.

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک