دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پودر مگا بیسیک OKOPHARM 300 g آریا تک خاور

Powder MEGA BASIC OKOPHARM 300 g ARIA TAK KHAVAR


شناسه محصول: 6267774500011
شناسه محصول: 6267774500011
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مکمل رژیمی غذایی مگابیسیک (ساخته شده با پریمیکس شرکت اکوفارم اتریش) مگابیسیک پودر مکمل مولتی ویتامین، مولتی مینرال، ساخت اتریش می‌باشد و در قوطی‌های 300 گرمی بسته‌بندی شده است و تنها پودر ایزوتون بازار است. مگابیسیک حاوی 24 نوع ویتامین و املاح و ریزمغذی های مورد نیاز بدن است، یعنی هر چیزی که تصور می‌شود که برای بدن لازم است در این مکمل وجود دارد، همانند سدیم، پتاسیم، کلراید، مس، کروم، سلنیوم، مولیبدون، ویتامین B12 خوراکی، آهن و اسیدفولیک و ..... بزرگترین مزیت مگابیسیک نسبت به مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌های مشابه خود اینست که وقتی در آب با دوز محاسبه شده یعنی یک پیمانه 20 گرمی در یک لیوان آب حل شود، یک محلول ایزوتون بوجود می‌آورد. ایزوتون یعنی هم غلظت بودن با خون و محلول مذکور با این ویژگی خاص باعث می‌شود خیلی سریع آب و املاح و قند و ویتامین‌های موجود در مگابیسیک بصورت کامل جذب خون می‌شود. که سرعت بالای جذب و کامل بودن جذب مواد مگابیسیک مربوط به ایزو تون بودن آن است.

مگابیسیک در ورزشکاران : مگابیسیک در هنگام ورزش و یا فعالیت شدید بدنی از افت فشار خون و افت قند خون جلوگیری می‌کند، بنابراین در هنگام ورزش بدلیل اینکه جریان خون عضله بیشتر می‌شود، و افت فشار خون و جریان خون عضله را با مصرف مگابیسیک نداریم ،در نتیجه اکسیژن کافی و قند کافی به عضله می‌رسد و املاح و ریز مغذی های مورد نیاز سوخت و ساز نیز در دسترس سلول‌ها قرار می‌گیرد، پس تنفس هوازی سلول‌ها کامل انجام شده و وارد فاز تنفسی بی‌هوازی و تولید اسید لاکتیک نمی‌شود. در نتیجه چون اسید لاکتیک در عضلات تولید نمی شود، عضلات دیرتر خسته شده و احساس سنگینی و درد و گرفتگی در عضلات دیرتر بوجود آمده و یا نخواهیم داشت. همچنین اسید لاکتیک تولید شده قبلی نیز بجهت جریان خون زیاد عضله جذب شده و خنثی می‌شود. بنابراین پس از ورزش سنگین و طولانی مدت، در عضلات درد و اسپاسم نخواهیم داشت. مگابیسیک با همین مکانیزم قدرت عضلات را 14% و استفامت عضلات را به خاطر جلوگیری از تولید اسید لاکتیک و خستگی زودرس بطور چشمگیری زیاد می‌کند، بنابراین برای ورزش‌های هوازی و استقامتی مثل دو میدانی، فوتبال، والیبال ، بسکتبال، هندبال، شنا، دوچرخه سواری، تنیس، کشتی ، رزمی و تمامی ورزش های پر تحرک و هوازی مناسب است.

مگابیسیک در غیر ورزشکاران :مگابیسیک در افراد غیر ورزشکار نیز بسیار مفید است زیرا باعث تنظیم سوخت و ساز شده و کاملترین مولتی ویتامین و مولتی مینرال بازار است. در دوران نقاهت بیماری بدلیل تنظیم سوخت و ساز و تقویت بیمار و افزایش قدرت عضلات و افزایش خون‌رسانی به بافت‌ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و فرد را به سرعت به حالت نرمال برمی‌گرداند. در سالمندان باعث افزایش 14% قدرت عضلات و تقویت سالمند و حتی کاهش کلسترول خون (که تحقیقات کامل آن موجود است) و تنظیم سوخت و ساز بدن می‌شود. در ترک اعتیاد چون قند سریع الجذب دارد و دارای ویتامین E و کلسیم و فسفر نیز می‌باشد باعث کاهش ضعف عضلات و افزایش قدرت آن شده و خصوصاً در دوران شروع ترک، ضعف و اسپاسم شبانه را بطور چشمگیری کاهش داده و اشتهای بیمار را نیز زیاد می‌کند. در دوران پس از ترک هم چون بیمار از شدت بی‌حالی و ضعف عضلات قادر به کار کردن نیست به کمک مگابیسیک امکان کارکردن وانجام فعالیتهای روزمره برای بیمار بوجود می آید. لازم به ذکر است که دوز مصرف مگابیسیک در افرادی که در دوران ترک اعتیاد خود می‌باشند بالاتر از افراد عادی بوده و 6 تا 8 بار در روز می‌توانند از مگابیسیک استفاده کنند. که این دوز بستگی به شدت علایم حین ترک دارد.

مگابیسیک در بچه‌ها و نوجوانان : باعث تقویت قوای بدنی و افزایش اشتها و افزایش قدرت سیستم ایمنی می‌شود که دوز مصرف آن نصف بزرگسالان بوده و می‌توانند 2 تا 3 بار در روز مصرف کنند. و اگر بچه‌ها طعم مگابیسیک حل شده در آب را دوست نداشته باشند بصورت پودر برایشان جذابتر خواهد بود. ( پودر را کف دست ریخته و با انگشت می خورند) مگابیسیک باعث کاهش استرس و اضطراب می‌گردد، بنابراین در درمان افسردگی و سایر بیماریهای روحی اثر فوق‌العاده‌ای دارد.

مگابیسیک در ورزش : مانع از تجمع اسید لاکتیک در عضلات معده و اسید لاکتیک تولید شده را نیز سریعا جذب و خنثی می‌کند و این مکانیزم باعث افزایش قدرت و کارایی و خصوصاً استقامت عضلات شده و دیرتر احساس خستگی و سنگینی در عضلات به وجود می آید. همچنین این فرآیند مانع از درد و خستگی و سنگینی عضلات بعد از فعالیت های شدید ورزشی می شود.

میکرونوترینت موجود در مگابیسیک شامل ویتامین ها مواد معدنی و ریز مغذی ها موجب تامین انرژی مورد نیاز فرد در هنگام فعالیت های سنگین بدنی و تمرینات ورزشی و استرس های روحی می گردد نوشیدنی مگابیسیک و داشتن خواص فوق با مکمل های غذایی موجود در بازار قابل مقایسه نیست.

مگابیسیک دارای ترکیباتی است که باعث خنثی شدن اسید لاکتیک جمع شده در عضلات می گردد به طوری که فرد ورزشکار در صورت مصرف آن قادر است برای مدت طولانی تری در شرایط فرحبخش و بدون احساس خستگی و ضعف عضلانی به فعالیت ورزشی را پردازد

مگابیسیک در غلظت توصیه شده حاوی میکرونوترینت های ایزوتونیک است که سبب کاهش استرس های روحی و فیزیکی حاصل از فعالیت‌های سنگین بدنی و ورزشی می گردد و همچنین جبران کننده آب و مواد معدنی و ریزمغذی های دفع شده در اثر تعریق می باشد.

مگابیسیک وقتی با دزد توصیه شده در آب حل میشود یک مایع ایزوتون به وجود می‌آید که از لحاظ اسمولاریته و لذت به خون و مایعات داخلی بدن نزدیک است و این موضوع باعث جذب سریع این مایع و جایگزینی املاح و الکترولیت هایی که در حین ورزش و تعریق از بدن در بشود خواهد شد.

مگابیسیک باعث افزایش 14 درصدی قدرت عضلات شده و موجب افزایش خون رسانی عضلات میشود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک