دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پودر سوپر سایز اپکس نوتریشن طعم شکلات 4540 g اوتانا طب لیان ایران

Powder SUPER SIZE APEX NUTRITION taste chocolate 4540 g ONATA TEB LIAN IRAN


شناسه محصول: 6263566200053
شناسه محصول: 6263566200053
دسته بندی: گینر
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پودر سوپر سایز اپکس 4540 گرم یک مکمل پیشرفته ورزشی است که شامل ترکیبات خاصی از کربوهیدرات‌های ساده و پیچیده در مقادیر کافی می‌شود. این کربوهیدرات‌ها انرژی مورد نیاز بدن ورزشکاران را تامین می‌کنند. این محصول همچنین دارای انواع متفاوت پروتئین‌های زیستی با خواص و ارزش بیولوژیکی بالاست که به ورزشکاران کمک می‌کند تا وزن بیشتری را سریع تر و در دوره زمانی کوتاه تری به دست بیاورند. این فرمول انحصاری در شرکت مکمل غذایی اپکس زیر نظر وزارت بهداشت و بازرسی‌های منظم سازمان غذا و دارو تولید و عرضه می‌شود.

بدن برای ساخت 0.5 کیلوگرم بافت عضلانی در هفته نیاز به انرژی مازادی در حدود 400-300 کالری در روز دارد و هر وعده غذایی از محصول سوپر سایز قادر به تامین بیش از 950 کالری است. افزایش قدرت و حجم توده عضلانی نیز با مصرف پروتئین در ارتباط مستقیم است و هر وعده غذایی از سوپر سایز شامل 59 گرم پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا به همراه اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری است. بر اساس تحقیقات علمی ترکیب پروتئین و کربوهیدرات به همراه حداقل 30 دقیقه فعالیت ورزشی روزانه می‌تواند سطح پاسخ هورمون انسولین را افزایش دهد.

در تولید و ساخت پودر سوپر سایز اپکس 4540 گرم نسبت طلایی بین کربوهیدرات – پروتئین (4:1) (4 گرم کربوهیدرات به ازای هر گرم پروتئین) به کار گرفته شده است که با دو برابر کردن سطح پاسخ هورمون انسولین امکان ذخیره سازی حداکثری گلیکوژن عضلانی را فراهم می‌نماید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک