دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پودر سرلاک گندم و موز به همراه شیر نستله 400 g نستله

Powder CERELAC WHEAT AND BANANA WITH MILK NESTLE 400 g NESTLE


شناسه محصول: 6260418700150
شناسه محصول: 6260418700150
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,796,331 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

در پایان ۷ماهگی تکامل دستگاه گوارش کودک بیشتر شده و درصد عفونت‌های گوارشی کاهش میابند. نوزاد در بدو تولد مقداری ذخیره آهن دارد. این ذخیره در کنار میزان اندک آهن در شیر مادر برای کودک کافیست. در پایان ۷ماهگی میزان آهن در بدن کودک به حداقل میزان خودش می‌رسد و لازم است با استفاده از غذاهایی کمکی مواد مغذی به بدن کودک رسانده شود. سرلاک گندم و موز به همراه شیر نستله غذایی کاملا مقوی برای کودکان ۷ماه به بالا که دیگر مصرف شیر مادر یا شیر خشک به تنهایی قادر به تامین مقدار انرژی مورد نیاز بدن آن‌ها برای رشد نخواهد بود، است. پس از شروع غذاهای کمکی، تغذیه با شیر مادر باید تا حداکثر زمان ممکن ادامه یسرلاک مناسب تغذیه با قاشق است. بسته به سن کودک، تغذیه روزانه یک تا ۲وعده سرلاک لازم است مگر اینکه پزشک کودک روش دیگری را پیشنهاد داده باشد. مصرف سرلاک گندم و موز به همراه شیر نستله را ابتدا با یک قاشق غذاخوری سرلاک در چهار تا پنج قاشق غذاخوری آب شروع کنید و به تدریج مقدار آن را به یک وعده کامل افزایش دهید.

سرلاک برنج به همراه شیر نستله غذایی کاملا مقوی برای کودکان ۶ماه به بالا است که دیگر شیر مادر یا شیر خشک به تنهایی قادر به تامین مقدار انرژی مورد نیاز آن‌ها برای رشد نخواهد بود. به دلیل تفاوت نیازهای کودکان با یکدیگر، برای تعیین زمان شروع این محصول باید با پزشک متخصص کودک خود مشورت نمایید. سرلاک به عنوان اولین غذای تکمیلی کودک مناسب است. پس از شروع تغذیه تکمیلی، تغذیه با شیر مادر باید تا حداکثر زمان ممکن ادامه یابد. به خاطر داشته باشید، با مشاهده علامت سیری کودک مثل روی برگرداندن، از غذا دادن بیش از حد به وی خودداری نمایید.

سرلاک مناسب تغذیه با قاشق می باشد. بسته به سن کودک، تغذیه روزانه یک تا ۲وعده از سرلاک برنج به همراه شیر نستله لازم است مگر اینکه پزشک کودک روش دیگری را پیشنهاد داده باشد. مصرف را ابتدا با یک قاشق غذاخوری سرلاک در چهار تا پنج قاشق غذاخوری آب شروع کنید و به تدریج مقدار آن را به یک وعده کامل افزایش دهید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک