دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پنکک انواع پوست اسموت کالیستا g10 CP01 دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Pressed powder all skin smooth CALLISTA 10 g CP01 ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482513212
شناسه محصول: 6260482513212
دسته بندی: پنکک
امتیاز محصول

داروخانه ها

3,175,000 ریال
2,540,000 ریال
%20
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پنکک فشرده کالیستا مدل Smooth دارای بافت نرم و مخملی بوده که به راحتی تمام صورت را پوشش داده و تا ساعت‌ها در طی روز ماندگاری دارد. پنکک بدون ایجاد حس کشیدگی پوست، تمامی نواقص پوستی را برطرف کرده و جلوه‌ای زیبا به چهره می‌بخشد. پنکک اسموت کالیستا دارای تنوع ۶ رنگی است که از رنگ پوست‌های بسیار روشن تا تیره را در برمی‌گیرد. در نتیجه خانم‌ها با پوست سفید، گندمی و رنگ‌های میانه می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

علت استفاده از پنکک

بسیاری از بانوان دغدغه صورتی صاف و آرایشی یکدست را دارند. برند کالیستا با توجه به همین نیاز اقدام به تولید این سری پنکک‌ها کرده است. یکی از کارهایی که سبب بالا رفتن ماندگاری آرایش می‌شود، خشک کردن کرم پودر است. خشک کردن به این معنا است که با استفاده از یک محصول چربی اضافی کرم پودر گرفته شده و آن را در جای خودش تثبیت کند. توصیه می‌شود جهت اینکار از پنکک استفاده کنید و برای پخش کردن آن از یک براش آرایشی استفاده نمایید. براش پودر را به صورت کاملا یکدست روی پوست پخش می‌کند.

برند کالیستا

برند کالیستا مجموعه‌ای رنگارنگ از لوازم آرایشی است که هرکدام از ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت مطلوبی برخوردار است. این برند از اولین قدم خود، هدف را تامین حداکثر رضایت مصرف کنندگان قرار داده است و در محصولات خود از خالص‌ترین مواد اولیه اروپایی و بالاترین سطح استانداردها استفاده کرده است. پنکک اسموت کالیستا یکی از محصولاتی است که توانسته مورد استقبال قرار گیرد و سبب نمایان‌تر شدن زیبایی چهره و اعتماد به نفس بیشتر بانوان شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک