دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پرایمر انواع پوست روغن گل رز او وی اس 110 ml

Primer cream all skin rose oil OVS 110 ml


شناسه محصول: 6262110300713
شناسه محصول: 6262110300713
دسته بندی: پرایمر
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم زیر ساز آرایش او وی اس حاوی روغن گل رز بوده و به عنوان یک پرایمر بدون رنگ برای زیر ساز آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول لیفت پوست با افزایش سنتز کلاژن را بر عهده داشته و خواص درمانی فوق العاده‌ای را هم به همراه دارد.

فواید روغن گل رز برای پوست

از آن جایی که میزان آنتی‌اکسیدان هایی که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌پردازند در روغن گل رز بسیار زیاد است این روغن می‌تواند به عنوان جوان کننده پوست استفاده شود. اکثر افراد از روغن گل رز بر روی پوست خود به دلیل اینکه به عمق پوست نفوذ می‌کند و باعث محافظت از پوست می‌شود استفاده می‌کنند. به عنوان یک منبع طبیعی آنتی‌اکسیدان لیکوپن, روغن گل رز باعث بهبود بافت پوست و محافظت از آن در برابر پیری زودرس می‌شود.

به دلیل وجود بتا کاروتن در این روغن، رادیکال‌های آزاد از بین رفته و باعث کاهش علائم پیری می‌شود. روغن گل رز همچنین دارای ویتامین C بالایی است. این ویتامین عامل طبیعی ضد پیری پوست است. ویتامین C برای تولید کلاژن که نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و از خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست پشتیبانی می‌کند، مورد نیاز است. خواص ضد التهابی آن التهاب و قرمزی پوست را درمان خواهند کرد. روغن گل رز برای پیشگیری از بیماری‌های پوستی نیز مفید است. طبق بررسی‌های انجام شده روغن گل رز برای درمان زخم‌ها نیز مفید است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک