دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پانسمان آماده هیدروکلوئید چسب دار روزین سایز 5 در 5 cm

Dressing pad bordered hydrocolloid roosin size 5 x 5 cm


شناسه محصول: 6265733900414
شناسه محصول: 6265733900414
دسته بندی: پانسمان آماده
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

امروزه پانسمان‌های پیشرفته نقش مهمی در مدیریت و التیام زخم‌ها ایفا می‌کنند. این نوع پانسمان‌ها علاوه بر این‌که مشکلات ناشی از روش پانسمان کردن قدیمی یعنی استفاده از باند و گاز را رفع کرده‌اند، مزیت‌های بسیاری برای استفاده‌کنندگان از پانسمان‌های تخصصی فراهم کرده‌اند. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به ایجاد محیط مرطوب برای التیام زخم و خشک نشدن آن، عدم چسبیدن به زخم، عدم تعویض پانسمان به طور پیوسته، مقرون به صرفه بودن و عدم برجاگذاشتن بقایا هنگام برداشتن اشاره کرد.

انواع مختلفی از پانسمان‌های پیشرفته به دنیا عرضه شده‌اند، که پانسمان‌های هیدروکلوئیدی یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. پانسمان‌های هیدروکلوئیدی از دو لایه بیرونی و لایه داخلی تشکیل می‌شوند. لایه داخلی از یک لایه خود چسبنده از ذرات کلوئیدی آب‌دوست نظیر کربوکسی متیل سلولز، پکتین، یا ژلاتین ساخته می‌شود. زمانی که پانسمان‌های هیدروکلوئید در تماس با ترشحات زخم قرار می‌گیرند، آن‌ها را جذب کرده و به صورت یک ماده ژل مانند متورم می‌شوند که این ماده، یک محیط مرطوب برای بهبود زخم فراهم می‌کند. لایه بیرونی‌ ضدآب بوده که از پلی یورتان ساخته می‌شود و زخم‌ها را از هرگونه عوامل خارجی نظیر باکتری‌ها محافظت می‌کند.

انواع مختلفی از پانسمان‌های هیدروکلوئیدی در بازار یافت می‌شود، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پانسمان‌های هیدروکلوئیدی با حاشیه هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پانسمان این است که امکان تبادل هوا از آن وجود ندارد، از این رو از ورود باکتری‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. هم‌چنین، به زخم نمی‌چسبند و با فراهم‌سازی یک محیط مرطوب به فرآیند سریع‌تر بهبود زخم کمک کند. این نوع پانسمان برای طیف وسیعی از زخم‌ها نظیر زخم‌های سوختگی، زخم‌های خشک و فشاری، زخم‌های دارای ترشحات بسیار پایین یا کم، زخم‌های کم تراوا و خشک، زخم‌های بستر، و به عنوان پوشش محافظ برای سایر زخم‌های مناسب هستند.

پانسمان‌های هیدروکلوئیدی با حاشیه روزین که با نام Hydrocolloid with Border شناخته می‌شود، یکی از مؤثرترین و شناخته‌شده‌ترین نوع پانسمان پیشرفته می‌باشد که برای درمان انواع مختلفی از زخم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع پانسمان در ابعاد مختلف در دسترس می‌باشد. یکی از نکات مهمی که پیش از خرید این نوع پانسمان‌های پیشرفته باید به آن توجه داشت قیمت محصول است. با توجه به رشد صعودی نرخ ارز و نوسانات در قیمت پانسمان‌های هیدروکلوئیدی با حاشیه، اطلاع از قیمت‌های به روز آن‌ها بسیار مهم است. از این رو، به خریداران محترم توصیه می‌گردد پیش از خرید پانسمان‌های هیدروکلوئیدی با حاشیه با همکاران شرکت از طریق تماس تلفنی و یا شبکه‌های اجتماعی تماس حاصل کرده تا از قیمت های به روز این محصول اطلاع گردند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک