دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پانسمان آماده ضد آب شفاف تی جی مد سایز 10 در 25 cm

Dressing pad with waterproof transparent TGMED size 10 x 25 cm


شناسه محصول: 6263131300416
شناسه محصول: 6263131300416
دسته بندی: پانسمان آماده
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

چسب پانسمان ضد آب تی جی مد کاملا استریل، یکبار مصرف، ضد آب و باکیفیت است. این چسب پانسمان راه حلی سریع و راحت برای مراقبت از زخم‌های باز، خراش‌ها و همچنین بخیه‌های بعد از عمل جراحی است. از آنجایی که چسب پانسمان آماده تی جی مد، ضد آب است می‌توان آن را در حمام استفاده کرد. چسب استفاده شده در این پانسمان ضد حساسیت بوده و با توجه به شفاف بودن، امکان رویت زخم و میزان ترشحات جذب شده را فراهم می‌کند. این محصول با مرطوب نگه داشتن محیط زخم باعث بهبود هر چه سریع‌تر زخم می‌شود. انعطاف پذیری بالای این محصول سبب شده تا در تمامی نقاط بدن قابل استفاده باشد.

مزایای استفاده از چسب پانسمان ضد آب تی جی مد:

پانسمان آماده برای پوشاندن و بهبود زخم‌های سطحی، زخم جراحی و بخیه استفاده می‌شود. این پانسمان‌ها دارای یک پد جاذب و استریل برای جذب خون و ترشحات زخم هستند که در قسمت خارجی با لایه‌ای از چسب ضد حساسیت و یک پد نرم و گاهی ضد آب پوشیده می‌شوند. پانسمان آماده تی جی مد امکان تنفس پوست را فراهم کرده و انعطاف آنها به میزانی است که به راحتی در تمام اندام‌ها بدون کشیده شدن پوست و یا محدودیت، قابل استفاده است.

این محصول از برند تی جد مد، ضد آب بوده و به همین دلیل بیمار می‌تواند با آنها استحمام کرده و پوست خود را تمیز کند. پد پانسمان‌های آماده باید کاملا نرم بوده و شرایط مناسبی را برای بهبود زخم فراهم کند که خوشبختانه چسب پانسمان ضد آب تی جی مد همین طور است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک