دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی میکرولایف مدل OXY 200

Pulse Oximeter finger MICROLIFE model OXY 200


شناسه محصول: 4719003690052
شناسه محصول: 4719003690052
دسته بندی: پالس اکسیمتر
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این برند با هدف اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب کار را برای افراد در منزل آسان نموده است. این پالس اکسیمتر سیستم هشدار جهت قرارگیری در محدوده خطر ریسک نیز دارد. جدای از آن، صفحه نمایشگر این دستگاه از نوع LED بوده در تمام مدت زمان استفاده به راحتی قابل خواندن خواهد بود. این صفحه نمایشگر هر دو مورد را به صورت همزمان نمایش داده و به آسانی قابل تشخیص و خواندن است. از دیگر مزیت‌های Fingertip Pulse Oximeter نمایش خالی شدن باتری بر روی صفحه نمایشگر است. تا زمان اعلام دستگاه برای خالی شدن نیز نیازی به تعویض آن ندارید. علاوه بر این، دستگاه تست اکسیژن خون مایکرولایف به سیستم خاموشی خودکار مجهز بوده تا در زمانی که استفاده نمی‌شود انرژی خود را حفظ کند.

میزان طبیعی اکسیژن خون

در اندازه‌گیری با پالس اکسی‌متر میزان طبیعی اکسیژن خون انسان حدود ۹۷ درصد است. مگر اینکه از قبل بیماری زمینه‌ای ریوی وجود داشته باشد. به طور معمول زمانی که سطح اکسیژن در این اندازه گیری به زیر ۹۰ درصد کاهش یابد، موجب نگرانی می‌شود. چرا که امکان دارد بر میزان اکسیژنی که نیاز است به مغز و سایر اندام‌های حیاتی برسد، تاثیر بگذارد. در چنین شرایطی افراد دچار گیجی و خواب آلودگی می‌شوند. هنگامی که این میزان به زیر ۸۰ درصد برسد، دیگر وضعیت خطرناک شده و احتمال آسیب به اندام‌های بدن افزایش می‌یابد.

اندازه گیری اکسیژن خون در منزل

پالس اکسی متر مایکرو لایف مدل او ایکس وای ۲۰۰ شامل یک پروب بوده که بر روی یکی از انگشتان دست قرار می‌گیرد. در این دستگاه از روش غیرتهاجمی جهت اندازه گیری استفاده شده و هیچ گونه آسیبی به بافت بدن وارد نمی‌شود. این روش با تابش نور از سطح پروب به انگشت دست آغاز می‌شود. سپس دستگاه پالس اکسیمتر با سنجش میزان نور دریافتی از سمت دیگر، اعداد را بر روی نمایشگر خود نشان می‌دهد. روش غیر تهاجمی از بی‌خطرترین روش‌ها بوده که در تمام محیط‌های بیمارستانی، خانگی و کلینیک‌ها انجام می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک