دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

قرص روکشدار ویتامین A + لوتئین شاری 30 عددی مکمل دارویی شاری ایران

Tablet coated VITAMIN A + LUTEIN SHARI 30 Pcs SHARI NUTRACEUTICAL IRAN


شناسه محصول: 6263132800274
شناسه محصول: 6263132800274
دسته بندی: چشم و بینایی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

هر قرص ویتامین آ + لوتئین شاری حاوی ۲۵۰۰ واحد، معادل ۷۵۰ میکروگرم ویتامین آ به صورت رتینیل استات همراه با ۵/۱۲ میلی گرم عصاره ماریگلد استاندارد شده بر اساس وجود ۸۰% معادل ۱۰ میلی‌گرم لوتئین است.

ویتامین آ یک ویتامین محلول در چربی است که جهت تطبیق دید در تاریکی و تکامل بینایی، حفظ کارایی سلول‌های اپی تلیال، عملکرد سیستم ایمنی، رشد جنینی و سایر اعمال فیزیولوژیک بدن مورد نیاز است. ویتامین آ به خوبی از راه خوراکی جذب شده و در کبد ذخیره گردیده و از طریق مدفوع و ادرار دفع می‌شود. مصرف مقادیر بالا، اختلالات جذب چربی، کمبود پروتئین، بیماری‌های کبد و پانکراس و عفونت‌های گوارشی می‌تواند منجر به کاهش جذب این ویتامین شود.

ویتامین آ در روده کوچک تبدیل به رتینول گردیده و پس از جذب در کبد متابولیزه می‌شود و به صورت فرم گلوکورونیده در چرخه روده‌ای کبدی شرکت می‌کند. لوتئین یکی از دو ترکیب رنگدانه ای اصلی کارتونوئیدی موجود در بخش‌های مختلف بافت چشم مانند عدسی، شبکیه در مقادیر بالا است که به عنوان یک فیلتر نوری در محافظت از بافت چشم نقش دارد همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است، لذا این ترکیب در سلامت چشم و عملکرد بینایی مؤثر است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک