دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پودر هیدراول کیو ان تی طعم لیمو 300 g کیمیا مکمل آراد ایران

Powder HYDRAVOL QNT taste lemon 300 g KIMIA MOKAMEL ARAD IRAN


شناسه محصول: 6269288001664
شناسه محصول: 6269288001664
دسته بندی: پمپ
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پمپ هیدراول کیو ان تی، با ترکیب بی‌نظیر آنابولیکی خود به‌همراه Creatine Pyruvate منجر به افزایش قدرت، اتساع عروق ماهیچه ای، و ماهیچه های مقاوم در برابر خستگی می‌گردد. این امر منجر به افزایش قدرت و حجم ماهیچه نیز می‌شود.

این ترکیب بی‌نظیر حاوی ترکیب میوه‌ها و آنتی اکسیدانها بوده و سنتز لوسین را افزایش می‌دهد. این امر منجر به افزایش آنابولیسم پروتئین با افزایش پیام‌های لوسین و همچنین فعال‌سازی مسیرهای آنابولیک می‌گردد. یکی دیگر از ترکیبات قدرتمند موجود در این ترکیب منجر به افزایش جریان خون و انتقال اکسیژن به ماهیچه‌ها می‌گردد. هر وعده از این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که میزان صدمه سلولی ناشی از تمرین‌های شدید را به حداقل برساند.

شما می‌خواهید انرژی خود را پیش از تمرین افزایش دهید اما نمی‌خواهید برای این کار از مقدار بالای کافئین استفاده کنید. هر وعده از این پمپ، انرژی و تمرکز شما را افزایش داده و هوشیاری و تنظیم حرارت بدن را بهبود می‌بخشد. Hydravol شما را قادر می‌سازد تا با شدت بیشتری تمرین کرده و خستگی‌ناپذیر باشید. هر چه مصرف پمپ هیدراول کیو ان تی طولانی باشد سریع‌تر به نتایج دست می‌یابید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک