دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول نیتریک اکسید بیس نوتریشن 90 عددی وانا دارو گستر ایران

Capsule NO2 BASE NUTRITION 90 Pcs VANA DAROU GOSTAR IRAN


شناسه محصول: 6262121900896
شناسه محصول: 6262121900896
دسته بندی: آرژنین
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کپسول نیتریک اکسید بیس نوتریشن تحت لیسانس آمریکا حاوی ۷۵۰ میلی گرم ال آرژنین در هر کپسول است و به تقویت عمومی ورزشکاران کمک می‌کند. این ورزش جریان خون را در بدن بالا می‌برد و در نتیجه اکسیژن رسانی به بافت‌های بدن افزایش پیدا می‌کند. وقتی میزان اکسیژن در بدن بالا می‌رود، افراد بهتر می‌توانند تمرکز کنند و در نتیجه عملکرد آنها در ورزش بهبود پیدا می‌کند. از طرفی این مکمل با بهبود پمپاژ خون در عضلات موجب داشتن حس بهتر پس از تمرینات ورزشی شده و به همین خاطر در میان ورزشکاران بسیار محبوب است.

کپسول اکسید نیتریک Base Nutrition یک مکمل بدنسازی حاوی ال آرژنین است که قبل از تمرین جهت بهبود عملکرد ورزشی استفاده می‌شود. NO نقش مهمی در تنظیم عملکرد عروق و گردش خون دارد. از این محصول در ورزش‌های بدنسازی و ورزش‌های استقامتی استفاده می‌شود. در ادامه فواید این محصول را بررسی خواهیم کرد:

بهبود پمپ عضلانی: از ویژگی‌های برتر نیتریک اکسید می‌توان به افزایش پمپ عضلانی اشاره کرد. این به معنای افزایش جریان خون عضلات در حین تمرین و پس از آن است که می‌تواند باعث ایجاد حس بزرگتری از حجم و پرشدگی عضلانی شود.

بهبود استقامت ورزشی: مصرف مکمل آرژنین و مکمل‌های حاوی آن قبل از تمرین بهبود قابل توجهی در استقامت ورزشی و کاهش خستگی عضلانی را ایجاد می‌کند.

افزایش عملکرد ورزشی: استفاده از نیتریک اکسید قبل از تمرین می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد ورزشی، استقامت و قدرت بدن ایجاد کند.

توسعه عضلات: نیتریک اکسید می‌تواند به تحریک رشد عضلانی کمک کند و عضلات را تحت تاثیر قرار دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک