دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

نوار تست قند خون گلوکولب 50 عددی

Glucose test strip GLUCOLAB 50 numbers


شناسه محصول: 8809115901347
شناسه محصول: 8809115901347
دسته بندی: نوار تست قند خون
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نوار تست قند خون گلوکولب حاوی دو بطری ۲۵ عددی نوار تست قند خون است که برای دستگاه تست قند خون Glucolab مناسب می باشد. این دستگاه مناسب برای استفاده توسط خود بیمار و بدون نیاز به کد دهی است.

دیابت بر اثر قطع تولید انسولین و یا عدم کارکرد مناسب آن در بدن بوجود می آید. انسولین هورمونی است که مواد غذایی قندی را در بدن به انرژی تبدیل می کند. تاکنون علت بروز این بیماری کشف نشده است ولی گمان می رود که زمینه مساعد ژنتیکی و عوامل محیطی همچون چاقی و بی تحرکی در ابتلا به این بیماری نقش موثری دارد.

اهمیت اندازه گیری مرتب قند خون در منزل چیست؟

تغذیه صحیح، ورزش، کنترل روزانه قند خون و مصرف داروها از اجزای اصلی درمان دیابت هستند. دستگاه های اندازه گیری قند خون یا ” گلوکومترها”، به افراد دیابتی و پزشکان این امکان را می دهند تا بتوانند به تنظیم این اجزا بپردازند. شاید بتوان درمان دیابتِ بدون اندازه  گیری مرتب قند خون را به رانندگی در جاده با چشمان بسته تشبیه کرد.

اهمیت استفاده از گلوکومتر در پیشگیری از عوارض دیابت مخصوصا در دیابت نوع ۱ در تحقیقات متعددی به اثبات رسیده است. این تحقیقات نشان داده اند که در افراد دیابتی که قند خونشان را به طور مرتب اندازه می گیرند و از نتیجه این آزمایشات برای تنظیم روش درمانی خود استفاده می کنند، عوارض دیابت به نحو قابل ملاحظه ای کمتر دیده می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک