دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

نوار تست قند خون سم کر اکسی چک مدل TD4224 50 عددی

Glucose test strip sam care EXICHECK model TD4224 50 numbers


شناسه محصول: 4717095034549
شناسه محصول: 4717095034549
دسته بندی: نوار تست قند خون
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

نوارهای تست قند خون ازجمله اقلام مصرفی دستگاه های تست قند خون هستند که باید به طور مرتب تهیه شوند. نوار تست قند خون اکسی چک ExiChek در بسته بندی ۵۰ تایی مناسب برای استفاده با دستگاه تست قند خون اکسی چک مدل های TD-۴۲۲۴ و TD-۳۲۱۷ می باشد.

چگونه می توان قند خون افراد دیابتی را کنترل نمود؟

اگر فرد دیابتی به طور منظم از یک جدول غذایی که مخصوص دیابتی ها است استفاده کند و روزانه نیز به تمرینات ورزشی بپردازد و قند خون وی از ۳۰۰ فراتر نرفته باشد، لازم نیست از قرص قند استفاده کند زیرا می تواند به راحتی آن را کنترل کرده و مجددا پایین آورد.

مصرف شیرینی، انواع شکلات های صنعتی، قند و شکر از خطرناک ترین انواع مواد قندی برای دیابتی ها هستند. افراد دیابتی استعداد خاصی نسبت به بالا رفتن فشار خون و چربی خون دارند. برای گریز از این عوارض باید از مصرف انواع اغذیه نمک دار و حاوی چربی و گوشت قرمز پرهیز شود. مصرف انواع میوه و سبزیجات و خورشت های سرخ نشده (به ویژه خورشت سبزی)، مرغ ، قارچ، ماهی، سوپ های ویتامینی و کم چرب و مختصری پروتئین از بهترین نوع مواد غذایی برای دیابتی ها است.

دیابتی ها به جای اینکه روزانه سه وعده غذا بخورند، بهتر است از ۶ وعده غذا و به میزان کمتر در شبانه روز استفاده کنند و همیشه از مصرف زیاد غذا خودداری کنند و بکوشند از غذاهای فیبری و میوه جات استفاده کنند تا همیشه احساس سیری کرده و اشتهای آنها به غذا کمتر شود.

ورزش برای افراد دیابتی بسیار ضروری و حیاتی است و هرگز رژیم غذایی به تنهایی قادر نیست دیابتی ها را کنترل کند. ورزش های سبک و منظم روزانه افزون بر اینکه از قند خونشان می کاهد، بافت های عضلانی قلب و عروق، ریه ها و سیستم گوارشی را تقویت و نیرومند کرده و سبب افزایش عمر مفید این اعضا شده و مانع از رسوب چربی می شود.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک