دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

پن بهداشتی بانوان نلا لیدی 200 ml لابراتوار نلا ایران

Pain hygienic women NELA LADY 200 ml NELA LABORATORY IRAN


شناسه محصول: 6260264901664
شناسه محصول: 6260264901664
دسته بندی: ژل بهداشتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

این پن فاقد مواد صابونی، سود سوز آور و چربی های صنعتی است و هنگام مصرف کف فراوان ایجاد نمی کند. همچنین هرگونه چربی و پوست مرده را از بدن دفع می نماید. به علت دارا بودن عصاره ها و ترکیبات اختصاصی با PH سازگار با پوست، پوستی نرم و لطیف را به ارمغان آورده و موجب رفع التهابات و التیام بیماری های پوستی خواهد گردید.

آویشن یک گیاه معطر با حدود 100 گونه در جهان می باشد. این گیاه دارای ویژگی های بیولوژیکی و فارماکولوژیکی بسیاری می باشد که به دلیل حضور اجزای اصلی نظیر تیمول و کارواکرول در ساختار این گیاه می باشد. این گیاه دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدعفونی کننده و ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی می باشد. خاصیت ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی آویشن مربوط به حضور ترکیبات فنولی نظیر تیمول و هیدروکربن های ترپنی نظیر گاما ترپینن نسبت داده می شود. آویشن منبع غنی ویتامین C می باشد که از طریق مبارزه با رادیکال های آزاد، در درمان بیماری های عفونی موثر می باشد و از بروز التهاب جلوگیری می کند. تیمول موجود در آویشن مسئول خواص ضدعفونی کنندگی و ضد قارچی می باشد.

بابونه به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و تسکین دهندگی پوست در محصولات زیبایی و آرایشی استفاده می شود. اجزای اصلی بابونه آلفا بیزابولول و کامازولن می باشد که برای تسکین سوختگی ها و دیگر سوزش های پوستی بر روی پوست اعمال می شود. فلاونوئیدهای اپیژنین و لوتئولین دارای خواص ضد التهابی می باشد. اثرات ضد التهابی، بهبود دهنده زخم و ضد میکروبی بابونه به حضور آلفا بیزابولول، کامازولن، فلاونوئیدها و سزکوئی ترپن ها نسبت داده می شود.

اسید بوریک پودری محلول در آب می باشد که به عنوان یک عامل ضدعفونی کننده و با جلوگیری از تولید اسپورهای غیرجنسی قارچ و مهار تولید مثل غیرجنسی و رشد قارچ، در درمان عفونت های قارچی پوست کاربرد دارد. اسید بوریک به عنوان نگه دارنده برای جلوگیری از رشد مخمر در محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

عصاره درخت چای به عنوان یک عامل فعال ضد میکروبی، در برابر طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها شناخته شده است. عصاره درخت چای دارای خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد ویروسی و ضد التهابی می باشد. این عصاره به عنوان عامل ضد عفونی کننده در لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. ترپینن 4-ال اصلی ترین ترکیب ضد میکروبی می باشد. ترکیبات دیگر مانند α- ترپینئول فعالیت ضد میکروبی مشابه با ترپینن 4-ال دارد. عصاره درخت چای در کنترل عفونت اهمیت ویژه ای دارد.

عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی است و مانع از رشد میکروارگانیسم های مضر می شود. عسل حاوی ترکیبی از فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک می باشد که آنتی اکسیدان های قوی هستند که از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و مسئول خواص ضد التهابی عسل می باشد. عسل حاوی حدود 80 درصد شکر و مخلوطی از مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و بعضی ویتامین ها می باشد. خواص ضدباکتریایی عسل ناشی از از دست دادن آب ناشی از اسمز، حضور هیدروژن پراکسید و اسیدیته بالاست.

آنزیم های موجود درعسل در صورت مواجهه با زخم، هیدروژن پراکسید گندزدا تولید می کند و سرسخت ترین زخم ها را درمان می کند. مشاهدات بالینی نشان می دهد که عسل در پاکسازی سریع عفونت، کاهش سریع التهاب، درد و ورم و رفع بوی نامطبوع موثر است.

خواص ضد میکروبی عسل از رشد میکروب ها در محیط های مرطوب جلوگیری می کند. برخلاف سایر ضدعفونی کننده های موضعی، عسل باعث آسیب بافتی نمی شود. عسل با داشتن خاصیت ضد التهابی قوی، از عفونت بیشتر جلوگیری کرده و در واقع روند بهبودی را تسریع می بخشد.

پن مایع بهداستی بانوان، مناسب برای بانوان و دوشیزگان جهت بهداشت دستگاه تناسلی فرموله شده است و برای رفع هر گونه آلودگی و رفع بوی نامطبوع و انواع قارچ ها استفاده میشود باید روزانه دو الی سه بار از ژل شستشوی مایع کف دست ریخته و موضع را شستشو دهید. این محصول فاقد مواد صابونی و سود سوز آور بوده و کف فراوانی ندارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک