دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

مداد لب اورلستینگ مای 08

Liner lip everlasting MY 08


شناسه محصول: 3760237850072
شناسه محصول: 3760237850072
دسته بندی: مداد لب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

راز داشتن یک میکاپ بی نقص، استفاده درست و اصولی از رژ لب می باشد که این امر نیازمند داشتن مداد لب مناسب می باشد. مداد لب مای مدل Everlasting با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد می تواند بهترین انتخاب برای داشتن یک میکاپ حرفه ای باشد.

این مداد لب دارای رنگ بندی متنوع و کاربردی است که می توانید از آن در کنار رژ لب مای استفاده کنید و یک میکاپ فوق العاده برای لب های خود داشته باشید.

بافت این محصول نرم و روان می باشد و به خوبی روی لب کشیده می شود. علاوه بر این به راحتی روی لب ها پخش می شود و می توانید از آن به جای رژ لب نیز استفاده کنید.

خط لب اورلستینگ مای دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد و برای استفاده روزمره انتخابی بسیار ایده آل است. در فرمولاسیون این خط لب از پارابن، الکل و ترکیبات مضر استفاده نشده است و به همین خاطر باعث بروز التهاب و حساسیت نمی گردد. این محصول برای استفاده روزانه انواع پوست مناسب می باشد.

در ترکیبات این مداد لب از روغن جوجوبا و شی باتر استفاده شده است و به همین خاطر یک رطوبت رسان فوق العاده است. و از خشکی لب ها جلوگیری می کند. همچنین این محصول تغذیه کننده ای فوق العاده بوده که به تقویت لب کمک می کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک