دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

محلول پیشگیری از جویدن ناخن هیدرودرم 8 ml

Nail solution prevention of nail biting HYDRODERM 8 ml


شناسه محصول: 6260147730510
شناسه محصول: 6260147730510
دسته بندی: محلول ناخن
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شرکت هیدرودم در بین محصولات مراقبت از ناخن خود، لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم را مناسب برای افراد بزرگسال و کودکان جای داده است که حاوی ترکیبی از مواد موثر و تلخ مزه است تا سبب ترک عادت جویدن ناخن شود. بنزوات دناتونیوم که در صورت تماس با دهان تلخی نسبتا شدیدی ایجاد می ‌نماید و از این طریق از جویدن ناخن، کوتیکول و مکیدن انگشتان توسط خردسالان و بزرگسالان ممانعت به عمل می ‌آورد. لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم حاوی عصاره ی سیر و کاکتوس است که علاوه بر دارا بودن طعم نامطلوب جهت جلوگیری از جویدن ناخن، باعث تقویت ریشه و افزایش استحکام و انعطاف پذیری آن نیز می شود.

مواد موثر موجود در لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم

عصاره کاکتوس:

با دارا بودن طعم نامطلوب سبب ترک عادت جویدن ناخن و کوتیکول های اطراف آن شده و ضمن تقویت ریشه ناخن، افزایش استحکام و انعطاف پذیری آن را نیز سبب می گردد و با جلوگیری از دفع آب از لایه استراتوم کورنئوم موجب نرمی و لطافت بیشتر ناخن ها و پوست اطراف آن ها و همچنین بهبود خطوط ایجاد شده بر سطح ناخن ها می گردد.

عصاره سیر:

با دارا بودن مقادیر زیادی سولفور علاوه بر افزایش مقاومت و استحکام ناخن در حفظ و تامین رطوبت مورد نیاز ناخن ها نقش بسزایی دارد. آلیسین موجود در سیر توانایی از بین  بردن بسیاری از باکتری های مضر گرم مثبت و گرم منفی که دارای مقاومت بالایی در برابر سایر مواد آنتی باکتریال هستند را دارا می باشد.

بنزوات دناتونیوم:

در صورت تماس با دهان تلخی نسبتا شدیدی ایجاد می نماید و از این طریق از جویدن ناخن، کوتیکول و مکیدن انگشتان توسط خردسالان و بزرگسالان ممانعت به عمل می آورد. اثر تلخ کنندگی ایجاد شده به هنگام مصرف فرآورده تا ۲ روز ادامه یافته و در اثر شستشو از بین نمی رود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک