دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

محلول میسلار واتر انواع پوست صورت و چشم بوتاکلین بوتانیس 150 ml

Solution micellar water all skin type face and e bota clean BOTANIS 150 ml


شناسه محصول: 6261936101832
شناسه محصول: 6261936101832
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

محلول پاک کننده پوست صورت بوتانیس یک محصول آرایشی بهداشتی است که با استفاده از فناوری میسلار واتر، آلودگی و آرایش را از پوست شما برطرف می‌کند. این محلول حاوی عصاره‌های گیاهی است که علاوه بر پاک کردن پوست، رطوبت رسانی، التیام بخشی و تغذیه کنندگی را نیز به آن ارائه می‌دهد. این محلول مناسب برای انواع پوست، از جمله پوست خشک، چرب و دارای آکنه است و بعد از استفاده از محلول، نیازی به آبکشی آن وجود ندارد.

محلول پاک کننده پوست صورت بوتانیس یک محصول آرایشی و بهداشتی است که با استفاده از ترکیبات گیاهی و مواد مغذی، پوست صورت را از آلودگی‌‌‌ها‌ و چربی پاک کرده و رطوبت رسانی و التیام بخشی‌‌‌ می‌کند. این محلول حاوی سدیم PCA است که یک ماده طبیعی در پوست است و نقش مهمی در حفظ تعادل آب و الاستیسیته پوست دارد. روغن کرچک اشباع شده ترکیب دیگر این محصول است که یک روغن گیاهی با خاصیت ضد التهاب و ضد قارچ محسوب می‌شود و به تقویت سلول‌‌‌ها‌ی پوست کمک‌‌‌ می‌کند. آلانتوئین نیز یک ترکیب آلی در این محلول است که در برخی گیاهان مانند جوانه گندم وجود دارد و خاصیت التیام بخش، ضد التهاب و ترمیم کننده پوست را دارد. زینک سولفات موجود در این محصول یک عنصر معدنی است که به درمان جوش‌‌‌ها‌ی پوست، افزایش سرعت ترمیم زخم‌‌‌ها‌ و کاهش التهابات پوست کمک‌‌‌ می‌کند. این محلول همچنین حاوی ویتامین B و E است که در تقویت سلامت پوست، جلوگیری از اکسیداسیون و پیر شدن زودرس پوست، افزایش رطوبت و شفاف سازی پوست مفید هستند.

محلول پاک کننده پوست صورت بوتانیس با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، قادر به پاک کردن آلودگی‌‌‌ها‌، چربی‌‌‌ها‌ و مواد آرایشی عمیق از صورت، لب و چشم است. این محلول با داشتن pH مناسب، باعث خشک شدن پوست نمی‌شود و حالت لطافت و شاداب بودن را به پوست صورت‌‌‌ می‌دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک