دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

محلول ضد جوش پوست چرب صورت و بدن سبوژن 3 ژنوبایوتیک 100 ml

Solution anti acne oily skin face and body sebugen 3 GENO BIOTIC 100 ml


شناسه محصول: 6262863400272
شناسه محصول: 6262863400272
دسته بندی: ضد جوش صورت
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,955,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

محلول ضد آکنه صورت و بدن سبوژن ۳ ژنوبایوتیک بر پایه یک فرمولاسیون گیاهی تولید شده است که با افزایش میزان سنتز آنتی بیوتیک‌های طبیعی پوست موجب بهبود آکنه‌های (پاپول، پستول و ندول) و آکنه‌های غیر التهابی (سر سیاه و سر سفید) در تمام نواحی بدن از جمله صورت، بدن و پشت نیز می‌شود. این محلول بواسطه وجود آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها یک لایه بردار ملایم و موثر است قادر تا سلول‌های مرده را از سطح پوست بزداید و با کنترل چربی پوست و همینطور رطوبت رسانی که از طریق کراتین می‌کند، مانع از خشکی پوست می‌شود و با افزایش توان سلول‌های لایه درم در اتصال به مولکول‌های آب، پیشگیری از بروز مجدد آکنه نیز می‌کند.

آنتی بیوتیک‌های موجود در این ضد جوش بدن به طور اثر بخشی مشابه آنتی بیوتیک‌های شیمیایی هستند که حسن بزرگ آنها عدم عوارض جانبی است که از ویژگی‌های منحصر به فرد آنتی بیوتیک‌های گیاهی است. این فرمولاسیون حاوی یاس بنفش است که سرشار از ترکیبات گیاهی موثر بوده که از طریق افزایش سنتز آنتی بیوتیک‌های طبیعی پوست و شناسایی و مهار باکتری‌های عامل آکنه و جوش، باعث درمان سریع ضایعات آکنه می‌شود. عصاره ریشه شیرین بیان (لیکوریس) هم دارای خواص ضد التهابی در درمان آکنه‌های التهابی و خواص ضدمیکروبی گسترده در جهت درمان آکنه است.

عصاره ریشه بابا آدم (برداک) دارای اثر تقویت کنندگی روی سیستم ایمنی پوست به منظور مهار باکتری آکنه دارد و به واسطه اسید لینولئیک، اندازه ضایعات آکنه را کاهش می‌دهد. روی (زینک) نقش مهمی‌در تنظیم میزان فعالیت غدد سباسه و ترشح چربی پوست به منظور جلوگیری از تشکیل آکنه دارد. عصاره گیاه شاهی آبی غنی از گالاکتورونیک اسید است که با افزایش ماندگاری رطوبت در عمق لایه‌های پوست، از زبری، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست ممانعت می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک