دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ماسک مو بدون آبکشی موهای رنگ شده فولیکا 100 ml پارس حیان

Hair mask without wash colored hair FULICA 100 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147703323
شناسه محصول: 6260147703323
دسته بندی: ماسک مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,121,000 ریال
695,020 ریال
%38
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,121,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

موهای رنگ شده، مش یا  هایلایت شده نیاز به مراقبت ویژه ای در برابر عوامل نامطلوب و استرس زای روزانه مانند مواجهه با اشعه ماورای بنفش نور خورشید، استفاده از اکسیدان ها، شستشوی متناوب موها و استفاده از سشوار و براشینگ دارند. ماسک موهای رنگ شده فولیکا با فاکتور حفاظتی ۲۰ حاوی جاذب های اشعه ماورا بنفش نور خورشید، عصاره انار، ویتامین B۶ و دکسپانتنول بوده که رنگ مو ها را تثبیت نموده و باعث تداوم رنگ موها به مدت طولانی تر می شود و از رنگ پریدگی و کدر شدن موها ممانعت به عمل می آورد. ماسک موهای رنگ شده فولیکا با تقویت ساختمان مو و ترمیم موهای آسیب دیده از رنگ و مواد آنتی اکسیدان، سبب جلوگیری از موخوره و همچنین حفظ رطوبت، لطافت، حالت پذیری، درخشندگی و براقیت موها می گردد.

مواد موثر :

عصاره انار

به خوبی قادر است باعث تثبیت رنگ روی ساقه مو گردد. این ماده باعث افزایش عمر رنگ روی موها شده و از تغییر رنگ آن جلوگیری می نماید.

پرو ویتامین B۵ و B۶

پرو ویتامین های B۵ و B۶ موجود در ماسک موهای رنگ شده فولیکا با تقویت ساقه مو مانع از تخریب آن گردیده و از خشک شدن موها جلوگیری می کند.

عصاره بورداک (بابا آدم)

این عصاره با تنظیم عملکرد غدد سباسه موجود در پوست سر، اثر ضد شوره ای و بهبود جریان خون مویرگی، سبب تقویت ساختار مو و پوست کف سر گردیده و به کاهش ریزش موها کمک شایانی می نماید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک