دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

ماساژور ضربه ای عمومی بدن امسیگ مدل MG80 Plus

Massager impact skin general EMSIG model MG80 Plus


شناسه محصول: 4260562542080
شناسه محصول: 4260562542080
دسته بندی: ماساژور
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش بعد از یک روز کاری سخت، تقویت عضلات ران و ساق پا، کوفتگی و خشکی عضلات، مفید در تنظیم قند خون، تقویت عضلات صورت، مشکلات پوستی و شانه تنیس بازان ماساژور بدن امسیگ مدل MG۸۰ Plus بسیار مناسب می باشد.

کارایی های مفید ماساژور

مردم امروزی که بیشتر مشغول کارهایشان هستند معمولا بیش از حد از لحاظ فیزیکی خسته و عصبی هستند. آنها به راحتی دچار ضعف اعصاب می شوند و ورزش ناکافی آنها ممکن است باعث دردهای عضلانی و یا بیماری های انسانی از جریان نامنظم خون در بدن ناشی می شود. این گردش نامنظم باعث عملکرد بد سوخت و ساز بدن بخصوص بالا رفتن بیش از حد کلسترول می شود که رگ های خونی را مسدود کرده و عضلات آسیب دیده را پیر و فرسوده می کند.

گروهی از پزشکان و متخصصان با توصیه های استفاده از دستگاه ماساژورکه سبب افزایش سوخت و ساز و بالا بردن ایمنی بدن را که با فلسفه پیشگیری از بیماری و حفظ سلامتی مردم امروزی مطابقت دارد را میسر می سازد. ماساژور یکی از موثرترین وسایل ورزشی برای بهبود گردش خون و لنف است. این دستگاه بر اساس یافته هایی که ناشی از سال ها تحقیق، ساخته شده است و این دستگاه جهت شل و راحت کردن عضلات بدن و رفع خستگی بدن، گردن، پا، زانو و حتی آرتروز گردن و پا و غیره می باشد.

 چرخش های دایره ای باعث ایجاد یک گردش خون سریع در داخل بدن شده و موجب افزایش میزان خون رسانی به مغز و قلب گردیده، ترشحات را سرعت بخشیده و بدین وسیله بدن را پاک و سالم می گرداند. ماساژ عضلات را کاملا راحت کرده و انعطاف پذیری و نرمی آنها را افزایش می دهد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک