دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوله تراشه اسپیرال کاف دار 8.0 mm چنکانگ

Tracheal tube cuffed spiral 8.0 mm CHENKANG


شناسه محصول: 6941730210083
شناسه محصول: 6941730210083
دسته بندی: لوله تراشه
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

لوله‌ها بر اساس قطر داخلی (ID) تقسیم‌بندی می‌شوند، که برای انسان در محدوده ۲ الی ۱۰ میلی‌متر وجود دارد. همچنین طول این لوله‌ها بر اساس سانتی‌متر علامت‌گذاری می‌شود. تا طول لوله تراشه اسپیرال وارد شده به حلق از نوک دندان بیمار قابل اندازه‌گیری باشد.انتخاب سایز لوله تراشه بر اساس وزن بیمار انجام می‌شود، به عنوان مثال برای بیماران کودک و یا نوزادان نارس از لوله‌های با کوچکترین سایز استفاده می‌شود. لوله‌های بزرگتر از سایز ۶ میلی‌متر معمولاً دارای کاف با قابلیت باد شدن هستند. 

لوله تراشه کافدار فنردار یا اسپیرال همراه با گاید، جهت تنفس راحت بیمار و انتقال داروهای لازم به بیمار در حین بیهوشی و جراحی با کار گذاشتن آن در مجرای تنفسی دهان و بینی و همچنین استفاده از آن در هنگام انتقال بیماران به بیمارستان و برای باز نگه داشتن مجارای تنفسی بیمار کاربرد دارد. لوله تراشه فنردار در واقع نوع تقویت شده بر اساس لوله تراشه است. به منظور تقویت هدف ایجاد و نگهداری مجرای تنفسی ثبت شده و اطمینان از تبادل کافی اکسیژن و دی اکسید کربن این فنر تقویت شده به لوله وارد شده و کاتتری که به داخل نای وارد می شود.

انواع مختلفی از لوله های تراشه تقویت شده در دسترس هستند که برای کاربردهای خاص مختلف مناسب هستند. لوله تراشه تقویت شده فنردار نوع خاصی از لوله تراشه است که تقریبا همیشه از طریق دهان ( لوله تراشه دهانی) یا بینی (لوله تراشه بینی) وارد می شود. لوله های تقویت شده تراشه مجاری برای جریان گازها بین ریه های بیمار و سیستم تنفس بیهوشی فراهم می کنند. شرکت پارسیان تجهیز التیام با داشتن نمایندگی فروش برترین برندهای محصولات تنفسی و بیهوشی آیمدی در خدمت بیمارستان ها و مراکز درمانی و جراحی می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک