دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوسیون نرم کننده انواع مو بزرگسالان دیپ سینره 250 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

Lotion softener all hair adult DEEP CINERE 250 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374025014
شناسه محصول: 6260374025014
دسته بندی: نرم کننده مو
امتیاز محصول

داروخانه ها

950,000 ریال
864,500 ریال
%9
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

لوسیون نرم کننده عمیق مو سینره حاوی مواد مرطوب کننده می باشد. بخصوص گلیسرین موجود در آن به خوبی به داخل مو نفوذ کرده و باعث افزایش آب درون ساقه مو می شوند. مواد کاتیونی جهت خنثی کردن شارژ منفی موهای آسیب دیده می باشد، در نتیجه از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری کرده و موها راحت تر شانه می شوند. همچنین سبب می شود که پوسته های لایه کوتیکول محکم به ساقه بچسبد و درخشندگی و جلای مو افزایش یابد. این محصول به محض تماس با مو اثر خود را اعمال نموده و باعث راحت تر شانه شدن موها می شود. لوسیون نرم کننده عمیق مو سینره وز موها را برای مدت طولانی (تا استحمام بعد) از بین می برد.

ممکن است موی کسی نازک، وز کرده، بسیار خشک یا آسیب دیده باشد، اما شرایط موی افراد هر چه باشد، نرم کننده باید بتواند با آن مقابله نماید. جوانه گندم موجود در این محصول سبب استحکام، تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می شود. همچنین باعث ترمیم کوتیکول آسیب دیده و کاهش شکنندگی و احیای مو نیز می گردد.

استفاده از نرم کننده موی خشک بر روی ریشه موها سبب ریزش مو نمی‌شود. به طور کلی امکان استفاده از برخی نرم کننده ها به طور خاص بر روی ریشه مو وجود دارد اما در نرم کننده های عمومی توصیه می شود که تنها بر روی ساقه مو استفاده شود. برای جلوگیری از ایجاد موخوره در موها و ویتامینه کردن موها استفاده از شامپوهای مناسب برای موهای خشک و نرم کننده در حمام و استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از حمام توصیه می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک