دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوسیون ضد آفتاب SPF 30 انواع پوست بزرگسالان دافع حشرات آردن 75 ml پارس حیان

Lotion sunscreen SPF 30 all skin adult bug guard ARDENE 75 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147706676
شناسه محصول: 6260147706676
دسته بندی: ضد آفتاب
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

لوسیون ضد آفتاب دافع حشرات SPF۳۰ آردن از تمامی نقاط پوست‌ها در برابر پرتو‌های مضر نور خورشید محافظت کرده و در برابر نور بسیار مقاوم است. این لوسیون با انواع پوست سازگاری دارد و مناسب برای صورت و بدن می‌باشد. فرم لوسیون، بافت سبک آن و خاصیت دور کنندگی حشرات این محصول از مهم‌ترین مزیت آن است و با دارا بودن ترکیبات موثر به خوبی حشرات را از شما دور می‌کند. یکی از مشکلات آزاردهنده ‌گرم شدن هوا و یا در ورزشکاران، زیاد شدن حشرات است. نیش حشرات معمولا دردناک بوده و با خارش و التهاب و ناراحتی همراه است. بنابراین روش‌هایی برای در امان ماندن از نیش حشرات وجود دارد. برای در امان ماندن از نیش حشرات، توصیه‌ ما استفاده از محصول فوق العاده‌ لوسوین ضدافتاب دافع حشرات آردن به شما است. 

این ضد آفتاب حاوی زینک اکساید، مرکبات، آلوئه ورا است که وجود این ترکیبات بسیار موثر در کاهش بروز التهاب و حساسیت پوست است و حتی پوست‌های حساس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین به دلیل بی‌رنگ بودن و بدون باقی گذاشتن اثر سفیدی بر روی پوست هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است. لوسیون ضد آفتاب مخصوص دافع حشرات آردن، علاوه بر استفاده‌ روزانه، برای مسافرت و رفتن به مناطق کویری، گردشگری و یا مکان‌هایی که احتمال وجود حشرات باشد نیز بسیار مناسب است.

ویژگی های ضد آفتاب دافع حشرات آردن

این لوسیون را می‌توانید هم به عنوان محافظت از پوست در برابر نور خورشید استفاده کنید و هم دارای خاصیت دفع کننده حشرات است. استفاده از این لوسیون برای انواع پوست توصیه می‌شود و می‌توانید از آن برای صورت و بدن خود استفاده کنید. این لوسیون در مقابل تعریق مقاوم است و علاوه بر این، رطوبت مورد نیاز بدن و صورت شما را تامین می‌کند. پس از استفاده از این ضد آفتاب هیچ گونه رد سفیدی از خود بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. شما با استفاده از این کرم می‌توانید دو مشکل مهم و ازار دهنده در فصل تابستان یعنی آفتاب سوختگی و نیش زدن حشرات را حل کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک