دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوسیون شوینده انواع پوست کودکان اگزاسین 400 ml آرین سلامت سینا

Lotion cleaning all skin children ECZACIN 400 ml ARIYAN SALAMAT SINA


شناسه محصول: 6267840400696
شناسه محصول: 6267840400696
دسته بندی: کرم و لوسیون بدن
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,242,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

لوسیون شوینده دست، صورت و بدن کودک اگزاسین محتوى مواد پاک کننده ملایم و غیر قلیایى است که با عصاره هاى طبیعى رطوبت رسان و ضد التهاب غنى شده است. لوسیون شوینده اگزاسین سبب حفاظت از سلول هاى لایه دفاعى پوست شده و پوست را نرم و مرطوب نگه مى دارد، حس خشکى و خارش را برطرف کرده و حساس ترین پوست ها را تسکین مى دهد. مصرف آن براى تمام انواع پوست مناسب بوده و به ویژه براى پوست هاى خشک بسیار مفید است. همچنین براى پوست هاى مبتلا به اگزما، انواع درماتیت ها و پسوریازیس نیز کمک کننده است.

گلیسیرین : گلیسیرین ماده ای موثر در حفظ رطوبت پوست است. گلیسیرین پوست را در مقابل سرما مقاوم می کند و به این ترتیب از عود کردن علائم اگزما جلوگیری به عمل می آورد. این ماده دارای خواص ضدعفونی کننده نیز هست و از عفونت زخم و آسیب های سطحی پوست جلوگیری می کند. این ماده برای سلامت پوست بسیار مفید است و در خیلی از مواد بهداشتی استفاده می شود.

آب دیونیزه : آب دیونیزه، آب مقطر نیست. این نوع آب برای پوست هیچ ضرری ندارد و در مواد بهداشتی به منظور پاکسازی و ضد عفونی کردن پوست نیز استفاده می شود. اما استفاده آب دیونیزه در کرم ضد اگزما کودک اگزاسین به دلیل تاثیر شگفت انگیز آن در مرطوب کنندگی بافت پوست است. این نوع آب به سرعت جذب پوست می شود و پوست را باطراوت و انعطاف پذیر می کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک