دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش انواع مو بانوان فولیکا 75 ml پارس حیان

Lotion anti loss and tonic all hair women contains licorice extract FULICA 75 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147703286
شناسه محصول: 6260147703286
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

ریزش موی الگوی زنانه پدیده ای است که در میان یک چهارم بانوان عمومیت داشته و در دوران بعد از یائسگی از شیوع بالاتری برخوردار است. این نوع ریزش با علایمی نظیر کم پشت شدن و نازک شدن موها در جلو و بالای سر قابل مشاهده است. ریزش موی الگوی زنانه می تواند ناشی از عوامل ژنتیک، بر هم خوردن تعادل هورمون های غیر جنسی، دوران بعد از بارداری، دوران بعد از قطع مصرف دارو های ضد بارداری، اختلالات سیستم ایمنی، کمبود آهن، فشارهای ناگهانی جسمی مانند بیماری های عفونی، استرس ها و فشارهای روانی، رژیم و تغذیه نامناسب و یا آسیب های فیزیکی نظیر بافتن مو به مدت طولانی و استفاده ناصحیح از فراورده های صاف کننده یا فر کننده مو باشد. لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا مخصوص افراد با ریزش موی الگوی زنانه می باشد که موجب تقویت جریان گردش خون در زیر پوست سر شده و فرایند اکسیژن رسانی و تغذیه سلولی را تحریک می کند. همچنین از بافت های سلولی پوست سر در برابر پیری زودرس محافظت کرده، ترشح چربی پوست سر را متعادل نموده، سبب تقویت ساختار کراتینی مو شده، به افزایش الاستیسیته و رطوبت مو کمک نموده و به فرایند رشد مجدد موهای ریخته شده سرعت بیشتری می بخشد. 

ترکیبات موثر لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا مخصوص بانوان

گلیکو پروتئین

سبب تحریک فرآیند اکسیژن رسانی و فعالیت متابولیکی سلول های مو گشته و از بافت سلولی پوست سر در برابر پیری زودرس جلوگیری می کند.

عصاره بورداک

عصاره بورداک موجود در لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا موجب تنظیم عملکرد غدد سباسه پوست، ایجاد اثرات ضد شوره ای، بهبود جریان خون مویرگی، تقویت ساختار مو و پوست کف سر می شود.

عصاره سیر

سیر تنظیم ترشحات پوست کف سر، خواص ضد شوره ای و ضد رادیکال آزاد را دارد.

عصاره آویشن

آویشن افزایش جریان گردش خون، تنفس پوستی، کاهش ترشح سبوم، رفع شوره سر، بازسازی غدد مویرگی، افزایش رشد موها و جلوگیری از ریزش موها را سبب می شود. زینک گلوکونات ترکیبی از گلوکونات و روی می باشد که تحریک سنتز پروتئین ها به ویژه کراتین، کلاژن و الاستین، تنظیم ترشح سبوم، خواص آنتی میکروبی، التیام دهنده، ترمیم کننده را انجام می دهد.

عصاره لیکوریس (شیرین بیان)

عصاره شیرین بیان موجود در لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا ضد التهاب، آرام بخش، آنتی اکسیدان و تنظیم کننده ترشحات هورمونی می باشد.

ویتامین B۷ (بیوتین)

تولید آنزیم ها و متابولیسم پروتئین های مو، تحریک رشد سلولی، ترمیم بافت ها و جلوگیری از التهابات پوستی را سبب می شود.

ویتامین B۶

تنظیم میزان اسید های آمینه در متابولیسم پروتئین ها و کمک به شکل گیری انتقال دهنده های عصبی از وظایف این ویتامین در لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا می باشد.

ویتامین B۳

موجب یاری رساندن به سیستم عصبی مو، کاهش اثرات هورمونی موثر در ریزش مو و تقویت و کاهش ریزش موها می شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک