دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوسیون تقویت کننده ناخن سیلکر 40 ml شفاتاب دارو ایران

Lotion tonic nail SILCARE 40 ml SHAFATAB DAROU IRAN


شناسه محصول: 6269128800068
شناسه محصول: 6269128800068
دسته بندی: کرم تقویتی
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
لوسیون مراقبت از ناخن سیلکر SILCARE :

مواد مغذی برای تقویت، سلامتی و زیبایی ناخن ها بسیار موثر هستند، ناخن‌های لکه‌دار و لب‌پریده همه نشان بیماری ناخن هستند و کمبود برخی ویتامین‌ها را نشان می‌دهند. سلامت ظاهر رابطه مستقیمی با سلامت بدن دارد، به همین دلیل توجه به سلامت ناخن‌ها در واقع توجه به سلامت بدن است.

دست‌ها و ناخن‌های خشک، بی روح و بی رنگ همه نشان از این است که شما به ظاهر و سلامتیتان بی‌اهمیت هستید و این حالت در برداشت دیگران از شما در تعاملات اجتماعی بسیار تاثیر دارد. با این توضیح اهمیت لوسیون تقویت ناخن‌ کاملا واضح و مشخص است. لوسیون تقویت ناخن همانطور که از نامش پیداست برای تقویت ناخن‌ها می‌باشد، برای حفظ ناخن‌های شکننده و ضعیف از لوسیون تقویت ناخن استفاده می‌شود. اگر در طول دو هفته روی ناخن‌ها زده شود، ناخن‌ها دیگر شکنندگی ندارند بلکه ظاهری بهتر نیز خواهند داشت.  اگر نگران سلامت ناخن هایتان هستید بهتر است یک بار از لوسیون ناخن سیلکر استفاده کنید تا معجزه این محصول را ببینید.

لوسیون ترمیم کننده و مراقبتی ناخن سیلکر یک محصول کامل برای تمام مشکلات ناخن میباشد و با استفاده از این لوسیون ناخن ها آبرسانی و تقویت شده و شکنندگی آنها نیز کم میشود.

لوسیون ترمیم کننده برای ناخن های شکننده و آسیب دیده. بهبود استحکام و ضخامت ناخن ها بواسطه ذرات سیلیکون و کراتین . مرطوب کنندگی عمیق ناخن و پوست اطراف ناخن ها و جلوگیری از شاخه شاخه شدن پوست دور ناخن میباشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک