دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

لوسیون افترشیو آقایان سینره 150 ml لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده

After shave gel all skin Men CINERE 150 ml TABIAT ZENDEH HERBAL MEDICINE LABORATORIES


شناسه محصول: 6260374025236
شناسه محصول: 6260374025236
دسته بندی: پس از اصلاح
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

لوسیون بعد از اصلاح آقایان سینره با دارا بودن مواد ضد التهاب طبیعی و بسیار موثر، سوزش و قرمزی پوست بعد از اصلاح را از میان می برد. مواد آنتی باکتریال طبیعی موجود در این لوسیون سطح پوست را ضد عفونی کرده و از ایجاد عفونت و جوش در فولیکول های مو بعد از اصلاح جلوگیری می کند.

یکی از ویژگی های دوران بلوغ برای پسرها، رشد موهای صورت آن هاست که در ابتدا نرم و کرک مانند است و با گذشت زمان ضخیم تر و پرپشت تر می شود. در بیشتر مواقع پسران جوان و حتی گاهی آقایان، بعد از اصلاح با تیغ دچار مشکلاتی چون جوش زدن صورت، ملتهب شدن پوست و حتی شکستگی مو در زیر پوست می شوند و از این بابت به دنبال راه حل هستند. لوسیون بعد از اصلاح آقایان سینره می تواند راه حلی مناسب برای آنها واقع شود.

استفاده از ژل آلوئه ورا با خواص مرطوب کنندگی عالی در این لوسیون باعث رطوبت رسانی عمیق پوست می گردد و به پوست نرمی و لطافت می بخشد. حس خنکی و تازگی که پس از استفاده از این لوسیون در پوست احساس می شود به فرد آرامش و طراوت می بخشد. لوسیون بعد از اصلاح آقایان سینره حاوی مواد انرژی بخش، آنتی اکسیدان و ضد چروک است و پوست را از اثرات مخرب عوامل محیطی محفوظ می دارد.

لوسیون بعد از اصلاح آقایان سینره از ایجاد التهاب بعد از اصلاح نیز جلوگیری می‌کند زیرا این لوسیون به لحاظ ترکیبات خود نظیر آلانتوئین خاصیت ضد التهابی نیز دارد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک