دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول ژریویتون شرر 30 عددی داروسازی زهراوی

Capsule GERIVITON SCHERER 30 Pcs ZAHRAVI PHARMACUTICAL


شناسه محصول: 6260155980143
شناسه محصول: 6260155980143
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,406,100 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کپسول ژریویتون زهراوی برای حفظ سلامتی عمومی افراد میانسال و جوان‌تر مناسب است و علائم ناشی از سالخوردگی نظیر کاهش کارایی جسمانی و فکری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمرکز، بی خوابی، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه و ضعف بنیه ناشی از پیری را برطرف می‌نماید. تغذیه نامناسب بر اثر عواملی متعدد از جمله افرایش سن، استرس و سوءتغذیه باعث کمبود ویتامین و مواد معدنی در بدن شده و عملکرد بدن را با مشکل مواجهه می‌نماید. هر کپسول رژیتون حاوی انوع ویتامین‌ها، مواد معدنی مانند اهن و عناصر کمیاب به میزان لازم جهت رفع نیاز بدن از این ترکیبات است. ژریویتون در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت‌های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس هستند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژریوتیون مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است:

عصاره جینسنگ

عصاره‌ی جینسینگ موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به نام Panax Ginseng تهیه شده است. از جمله خواص جینسینگ می‌توان به اثر محرک نسبی آن بر روی مغز و بدن اشاره نمود که باعث افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می‌شود. این ماده همچنین دارای اثراتی در جهت رفع خستگی، بیخوابی، افسردگی، کاهش استرس‌های فکری و جسمی است.

دی متیل آمینواتانل بی تارترات (DMAE)

DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است.

ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب

در این کپسول ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر کمیاب، در دوزهایی که مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد که می‌تواند کمبود ویتامین‌های ناشی از سوء تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف کند. عناصر کمیاب نیز دسته‌ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند. کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست، مو و به طور کلی در رشد می‌شود.

مواد موثر در متابولیسم چربی ها (کولین، اینوزیتول، لینولنیک اسید، لینولئیک اسید)

این کپسول با دارا بودن کولین، اینوزیتول و لینولئیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسینگ هستند، در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی‌ها موثر است و مانع تجمع کلسترین در رگ‌های خونی می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک