دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کپسول رجوا درمکس 30 عددی پارس حیان

Capsule REJUVA DERMAX 30 Pcs PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147706478
شناسه محصول: 6260147706478
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مکمل تغذیه ای درمکس رجوا ترکیبی از مواد طبیعی است که در حفظ سلامت و افزایش شادابی، طراوت و زیبایی پوست، مو و ناخن نقش بسزایی ایفا می نماید.

کلاژن دریایی: از پروتئین های اصلی سازنده پوست استخوانها و عضلات می باشد و سبب افزایش الاستیسیته و قابلیت ارتجاعی پوست می گردد. این فراورده حاوی اسیدهای آمینه منحصر به فردی مانند گلیسین هیدروکسی پرولین آرژنین بوده که در تحریک سنتز کلاژن طبیعی پوست کمک بسزایی می نماید.

بیوتین ویتامین B7: یا ویتامین H ویتامین محلول در آب از خانواده ویتامین های ب-کمپلکس و به عنوان یک کوآنزیم برای آنزیم کربوکسیلازی نظیر پیروات کربوکسیلاز استیل کوآ کربوکسیلاز در گلیکوژنز لیپوژنز سنتز اسیدهای چرب متابولیسم پروپیونات و کاتابولیسم لوسین نقش مهمی را ایفا می نماید. بر هم کنش بیوتین پس از جذب و ورود به جریان خون با آنزیم های سلولی و تولید اسیدهای آمینه که از اجزای اصلی ساختار پروتئین مو به نام کراتین می باشد به تکثیر سلولی رشد و افزایش ضخامت مو کمک شایانی می نماید.

سیستین: آمینو اسید سولفور داری است که از طریق تشکیل پیوندهای دی سولفیدی با کراتین مو سبب محافظت از ساختار مو تقویت و افزایش ضخامت و زیبایی ظاهری تارهای مو میشود. این آمینو اسید دارای اثر مهارکنندگی آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و بازدارندگی تبدیل تستسترون به دی هیدروکسی تستسترون در فولیکول مومی باشد. در این راستا ضخامت تارهای مو افزایش و ریزش مو کاهش می یابد.

هیالورونیک اسید: در ساختار پوست موجود بوده و در افزایش هیدراتاسیون پوست و بهبود سلامت آن تاثیر بسزایی دارد.

ویتامینهای A و E و C : به عنوان آنتی اکسیدان بسیار قوی سبب خونسازی اثرات نامطلوب رادیکال‌های آزاد گردیده و با افزایش جریان خون مویرگی به رشد طبیعی ناخن ها یاری می رساند. ویتامین C با کمک به جذب آهن از بحث ساختار ناخن ها و تغییر شکل و رنگ آن ها جلوگیری می کند. کپسول رجوا ممکن است به اشتباه با نام قرص رجوا نیز شناخته شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک