دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم لایه بردار AHA 10% صورت بزرگسالان مدیلن 50 ml گل افشان آرایش

Cream AHA 10% face all skin adult MEDILANN 50 ml GOLAFSHAN ARAH


شناسه محصول: 6260558000189
شناسه محصول: 6260558000189
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,830,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
1,830,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

   بررسی کرم لایه بردار AHA مدیلن مناسب انواع پوست

آلفا هیدروکسی اسید به صورت کمپلکسی از چند میوه ساختمان پوست را شفاف و ظریف کرده و فرآیند لایه برداری از اپیدرم، روشن سازی، جوان سازی پوست، تحریک تولید سلول های جدید و افزایش رطوبت پوست را در بر دارد. همچنین افزایش کلاژن سازی و کاهش چروک های پوستی از دیگر فواید این ماده می باشد.

کرم لایه بردار AHA مدیلن مناسب برای انواع پوست است که خاصیت مرطوب کنندگی، لایه بردار، ضد چروک، شفاف کننده و ضد لک را دارد.

آلفا هیدروکسی اسید چیست؟ اسید های آلفا هیدروکسی یا AHA مجموعه‌ ای از ترکیبات ساخته ‌شده از محصولات غذایی مشابه هستند.

از معروف ‌ترین و شناخته‌ شده‌ ترین آنها می‌ توان به اسید گلیکولیک (از نیشکر)، اسید لاکتیک (از شیر ترش)، اسید مالیک (از سیب)، اسید سیتریک (از مرکبات) و اسید تارتاریک اشاره کرد. کارایی آلفا هیدروکسی اسید چیست؟ اسید های آلفا هیدروکسی، محصولات لایه‌ بردار عالی ‌ای هستند که باعث افزایش جریان خون در پوست می‌ شوند، بنابراین در کم کردن خط و خطوط ریز و چین و چروک‌ های صورت تاثیر به سزایی دارند. سایر مزایای محصولات مراقبت پوستی از این دست می ‌تواند نقاط تیره پوستی را درخشان نموده و بروز آکنه و جوش ‌های سر سیاه را کاهش دهد.

فواید کرم های آلفا هیدروکسی اسید: کرم های AHA اغلب باعث درخشان شدن لکه ‌های پوستی ناشی از سالخوردگی شده و جوش‌ های سرسیاه را از بین می‌ برد. با لایه‌ برداری خفیف ‌تر، بی‌ هیچ دوران نقاهتی باعث کاهش خط و خطوط ریز می گردد. بهبود زیر ساختی پوست که ظاهر شاداب ‌تری به آن می ‌بخشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک