دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم AHA 10% صورت انواع پوست بزرگسالان ایج پرو سی گل 40 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream AHA 10% face all skin adult age pro SEAGULL 40 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156000529
شناسه محصول: 6260156000529
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,270,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم ضد چروک AHA ۱۰ درصد سی گل حاوی:

سرامید، آلفا هیدروکسی اسیدها، اسید سالیسیلیک، رتینول و ویتامین های C و E است که سلول های خشک، کدر و فرسوده سطح پوست را بدون پوسته پوسته کردن، سست و جدا کرده و چرخه سلولی را فعال می کند که پوست را آماده جذب و نگهداری رطوبت می کند. این محصول به عنوان کرم شب، باعث شفافیت، شادابی و درخشندگی پوست می شود.

آلفا هیدروکسی اسید (A.H.A): آلفا هیدروکسی اسیدها مجموعه ای از اسیدهای میوه و سبزیجات بهره مند است که در این محصول شامل اسید گلیکولیک(نیشکر)، اسیدتارتریک(انگور)، اسید لاکتیک(شیر)، اسید مالیک(سیب)، اسید سیتریک(لیمو)، اسید اسکوربیک(پرتقال) می باشد. تاثیرات فوق العاده اسیدهای میوه بر پوست، بهترین راه حل برای بر طرف کردن و کاهش چروک های سطحی و جوان سازی پوست به شمار می رود. اثر گزاری این ترکیبات در لایه برداری و از بین بردن سلول های کدر و فرسوده از سطح پوست، فعال نمودن چرخه نوسازی سلولی، افزایش قابلیت ارتجاعی پوست، جمع کننده منافذ باز و جوش و کاهش خطوط و چروک های سطحی به اثبات رسیده است.

ویتامین های E ،C و A: وجود ویتامین C و E در کنار هم خاصیت سینرژیک پیدا کرده و با رادیکال های آزاد مقابله و سلول های بازسازی شده را در مقابل این عوامل مخرب و مضر محافظت می کند. رتینول (ویتامینA) و ویتامین C نیز در کنار هم باعث احیای پوست گشته و پس از مدت کوتاهی ظاهر پوست شفاف تر و شاداب تر می گردد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک