دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم دور چشم انواع پوست بزرگسالان مولتی افیکیسی نئودرم 15 ml دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Cream all purpose eye contour all skin adult multi efficacy NEUDERM 15 ml ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482522009
شناسه محصول: 6260482522009
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم محصولی سبک است که بدون بر جای گذاشتن احساس چربی به سرعت جذب پوست می شود.

 این محصول ترکیبی از مواد موثر Syn-coll ،MDI complex و ویتامین A و ویتامین E است، که جهت بازسازی پوست دورچشم می باشد،

این کرم دور چشم دارای اثر ترمیمی در لایه های عمقی پوست بوده و همچنین محرکی مناسب برای ساخت کلاژن و الاستین محسوب می شود که ضمن کاهش تیرگی دور چشم با افزایش سنتز کلاژن و تامین رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم، خطوط و چروک های ریز آن را از بین می برد.

کرم دور چشم مولتی افیکیسی نئودرم در نهایت منجر به استحکام و قوام بیشتر و پیشگیری از علایم پیری زودرس پوست دورچشم می گردد. این کرم دورچشم با تحریک سنتز کلاژن و تقویت مکانیسم های دفاعی و نیز ترمیمی طبیعی پوست؛ شادابی پوست دور چشم را افزایش داده و طراوت و زیبایی را به چهره شما هدیه می کند. چشم ها و عضلات اطراف آنها نقش موثری در بیان حالات روحی، هیجانی و عواطف فرد دارند. چشم ها بارزترین ویژگی صورت هستند و جوانی و شادابی پوست اطراف چشم نقش بسزایی در زیبایی و جوانی چهره ایفا می کند. پوست اطراف چشم، ظریف ترین و حساس ترین بخش پوست صورت است که نسبت به پوست سایر قسمت های صورت نازک تر است. علاوه بر آن پوست اطراف چشم دایم در حال حرکت است. پلک زدن به تنهایی حدود ده هزار حرکت در روز برای این ناحیه ایجاد می کند. حرکت سایر بخش های صورت در حین خندیدن، اخم کردن و حتی استرس، پوست این ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهد.

این ویژگی پوست دور چشم را در برابر پیدایش چین و چروک، تیرگی دور چشم و نیز پیدایش پف زیر چشم مستعد می سازد. بنابراین مراقبت از پوست اطراف چشم بسیار حائز اهمیت می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک