دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم دور چشم اسمارت لایسل 20 ml طناز گستر آسیا

Cream eye contour SMART LIESEL 20 ml TANNAZ GOSTAR ASIA


شناسه محصول: 6260110900346
شناسه محصول: 6260110900346
برند: Liesel
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

پوست در ناحیه اطراف چشم از سایر نقاط بسیار نازک تر و آسیب پذیرتر است، بنابراین اولین نشانه‌های پیری پوست در این بخش نمایان می‌شود. چروک‌ها، خطوط پنجه کلاغی، پف و تیرگی دور چشم از مهمترین این علائم هستند. با خرید کرم دور چشم می‌توان از این آسیب‌ها جلوگیری کرد.

کرم دور چشم اسمارت لایسل با عملکرد سه گانه خود باعث رفع تیرگی، پف زیر چشم و چین و چروک اطراف آن می‌شود. این محصول سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین‌ها (ویتامین ای، آ، سی، دی، ب۵، ب۶)، آمینو اسید‌ها، کلاژن، هیالورونیک اسید و همچنین پپتیدهای زیست مقلد با عملکرد مشابه بوتاکس است که مجموعه این مواد موثره سبب رفع چین و چروک‌ها و آبرسانی در ناحیه اطراف چشم می‌شود.

عصاره‌های گیاهی و ترکیبات ویژه مانند کافئین موجود در فرمولاسیون دور چشم لایسل با بهبود گردش خون و تقویت خاصیت مویینگی باعث رفع تیرگی و پف زیر چشم می‌شوند. این کرم حاوی میتوکینیل به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که اثرات مخرب آلاینده‌ها و رادیکال‌های آزاد را کنترل نموده و در یکنواخت نمودن رنگ پوست نقش موثری دارد.

ترکیبات موثر کرم دور چشم لایسل کافئین: آنتی اکسیدان های موجود در کافئین از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. هم چنین کافئین تجمع خون در پلک فوقانی را کاهش می‌دهد و از این طریق به کاهش تیرگی زیرچشم کمک شایانی می‌کند.

هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید به طرز معجزه آسایی می‌تواند از عمق چروک های پوست بکاهد و خاصیت کشسانی پوست را افزایش دهد.

کلاژن: کلاژن یکی از مهم ترین اجزای ساختمان پوست است که در ترمیم و احیا سلول های مرده و جوان سازی پوست کاربرد دارد.

آمینو اسید‌: آمینو اسید‌ ها به تسریع فرایند بازسازی سلول ها و رطوبت رسانی به سلول های پوست کمک می‌کنند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک