دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم نرم کننده پوست معمولی تا خشک بزرگسالان پلی ویتامینه سی گل 50 ml لابراتوار دکتر اخوی

Cream softener normal to dry skin adult poly vitamin SEAGULL 50 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156000468
شناسه محصول: 6260156000468
امتیاز محصول

داروخانه ها

890,000 ریال
551,800 ریال
%38
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم نرم کننده پلی ویتامینه سی گل با بهره مندی از انواع ویتامین ها به همراه ترکیبات گیاهی، نرم کننده، تقویت کننده و تغذیه کننده فوق العاده ای برای پوست می باشد.

این محصول علاوه بر حفظ نرمی و لطافت پوست، برای ترمیم پوست های خشک، حساس و پوسته شده، پوست بعد از پیلینگ خفیف تا شدید، التهاب پوست ناشی از آفتاب، نیش حشرات و ترک های پوستی در دوران بارداری موثر است.

کرم ویتامینه صورت سی گل علاوه بر تقویت نوسازی پوست، می تواند پوست آسیب دیده (بر اثر سرما، گرما، خشکی، تابش آفتاب و سایر عوامل خارجی) را به سرعت ترمیم کند. به طور کلی این کرم علاوه بر تامین رطوبت پوست قادر است تا هرگونه التهابات و درماتیت های سطحی را ترمیم نماید. حفظ رطوبت و تسریع جریان خون زیر جلدی به همراه آنتی اکسیدان های قوی از جمله عملکردهای این کرم می باشند.

ویتامین A و ویتامینE: این ویتامنی ها دارای خاصیت ضد پیری پوست می باشد و به جوانسازی پوست کمک می کنند. ویتامین E از طرفی دیگر دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و با رادیکال های آزاد مقابله می کند.

ویتامینF: ویتامین F از اسیدهای چرب غیر اشباع می باشد که از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست جلوگیری کرده و آن را نرم و لطیف می نماید.

عصاره شاه بلوط هندی: این عصاره جریان خون زیر جلدی را تسریع کرده و از شکنندگی مویرگ های زیر پوستی جلوگیری می کند.

قیمت کرم مرطوب کننده

آلانتوئین: یکی از ترکیبات موثره در این کرم می باشد نه تنها نوسازی پوست را تقویت می کند بلکه پوست آسیب دیده را که بر اثر سرما و گرما، خشکی، تابش آفتاب و سایر عوامل خارجی آسیب دیده است بسرعت ترمیم می کند.

دکسپانتنول: دکسپانتنول یا همان پیش ساز ویتامین B۵ علاوه بر کمک به حفظ رطوبت و نرمی پوست رشد سلولی و ترمیم بافت پوست را افزایش داده و از تورم و قرمزی آن جلوگیری می کند. این ماده در کنار آلانتوئین خاصیت سینرژیک داشته و عمل ترمیم کنندگی پوست را چندین برابر می کند


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک