دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم کاهش دهنده رشد مو هیدرودرم 40 ml پارس حیان

Cream depilatory face and body all skin adult HYDRODERM 40 ml PARS HAYAN


شناسه محصول: 6260147730459
شناسه محصول: 6260147730459
دسته بندی: کرم موبر
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم کاهش دهنده رشد مو هیدرودرم قابلیت کند نمودن رویش و رشد مجدد موها، نازک نمودن قطر و کاهش تراکم موهای ناخواسته، تضعیف پیاز مو و از بین بردن موهای زائد با خواص مرطوب کنندگی و ترمیم کنندگی پوست صورت و بدن را دارد.

ترکیبات موثر کرم کاهش دهنده رشد مو هیدرودرم

روغن کالاندولا (گل همیشه بهار): یکی از گیاهانی است که از دیرباز به علت خواص شگفت انگیز خود بسیار مورد توجه بوده است. این ماده علاوه بر اثرات التیام بخشی و ترمیم کنندگی، یک ضد عفونی کننده و ضد قارچ بسیار قوی بوده که در درمان اگزما، سوختگی ناشی از آفتاب، سوختگی ناشی از آب داغ و همچنین زخم های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه به عنوان یک ماده موثر در کاهش عفونت، تحریک التیام زخم و به عنوان ضد عفونی کننده از کارایی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

ژل آلوئه ورا: از گیاهی به نام صبر زرد به دست می آید و دارای خواص شگفت انگیزی است. این ماده علاوه بر خواص ضد التهابی به علت دارا بودن خواص ترمیم کنندگی و التیام بخشی مانع از ایجاد عوارض ناخواسته ناشی از عمل دپیلاسیون نظیر التهاب پوست می گردد. همچنین با افزایش تکثیر سلول های اپیدرم در ترمیم جراحات پوستی نیز موثر است.

گلیسیرین: گلیسیرین یک مرطوب کننده سازگار با پوست می باشد که با جذب آب بر روی پوست اثر خود را اعمال نموده و سبب لطافت و نرمی پوست می گردد. این ماده با ایجاد توازن در میزان آب موجود در ماتریکس بین سلولی موجب پایداری ساختار پوست شده و بهبود عملکرد سایر چربی های مفید موجود در پوست را نیز سبب می شود.

دپیلین :یک ترکیب انحصاری از Palmatine می باشد. Palmatine گیاهی است که در چین و ویتنام رشد می کند. این ماده علاوه بر خاصیت تسکین دهندگی و ضد التهابی، با تاثیر بر کند شدن رشد کراتینوسیت ها در ریشه مو (پیاز مو) سبب کاهش و جلوگیری از رویش مجدد موهای ناخواسته می گردد.

گلیسیرین سوژا: این روغن از دانه سویا به دست می آید. روغن دانه سویا یک نرم کننده بسیار خوب بوده و در عین حال به عنوان یک آنتی اکسیدان موثر عمل می نماید.

عصاره آرنیکا: عصاره آرنیکا غنی از اسیدهای چرب بوده و دارای خواص ضد التهابی و التیام بخشی می باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک