دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم موبر بدن پوست خشک بزرگسالان سروینا 100 ml سروش طراوت طبیعت

Cream depilatory body dry skin adult SERVINA 100 ml SOROUSH TARAVAT TABIAT


شناسه محصول: 6261876000660
شناسه محصول: 6261876000660
دسته بندی: کرم موبر
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

استفاده از کرم‌های موبر یکی از روش‌های مقرون به صرفه، بدون درد و کاربردی برای از بین بردن موهای زاید بدن است. سروینا از برندهای شناخته شده در تولید محصولات بهداشتی و زیبایی است که با تولید کرم موبر سروینا در مدل‌های مختلف برای انواع پوست در نظر گرفته شده است.

کرم موبر سروینا مخصوص پوست‌های حساس علاوه بر اینکه موهای زاید را به سرعت و تنها در 5 دقیقه به طور کامل از بین می‌برد، به سبب وجود عصاره‌های آلوئه ورا، روغن بادام شیرین و کالاندولا علاوه بر اینکه هیچگونه حساسیت، خارش و سوزشی در پوست ایجاد نمی‌کند، بلکه موجب نرمی، لطافت و شادابی پوست نیز می‌شود. در واقع این محصول التهاب و قرمزی احتمالی پوست را بر اثر اصلاح موها، تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و همچنین باعث خشکی پوست پس از اصلاح نمی‌شود. استفاده از کرم موبر سروینا نه تنها به‌طور کامل و بدون درد موهای زاید را از بین می‌برد بلکه استفاده مکرر از این محصول موجب تعضیف رشد و نازک شدن موهای زاید می‌شود. کرم موبر، موها را در سطحی پایین‌تر از تیغ قطع می‌کنند. در نتیجه موها کمی دیرتر در می‌آیند و بر خلاف تیغ، نوک موها پس از اصلاح تیز نمی‌شوند و پوست نرم‌تر خواهد بود. 

ترکیبات موثر کرم موبر بدن پوست های خشک سروینا :

آلوئه ورا : آلوئه‌ورا به قدری از خواص و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که از این گیاه به عنوان یک گیاه معجزه‌گر نام برده می‌شود. عصاره آلوئه‌ورا آبرسان، التیام‌بخش، تسکین‌دهنده و ضد التهاب پوست است.

روغن بادام شیرین: سرشار از ترکیبات بسیار موثر از جمله ویتامین E و که از مزایای درمانی بسیاری از جمله خاصیت آنتی اکسیدانی بهره‌مند است که همین ویژگی در داشتن پوستی سالم و شفاف بسیار موثر است. از جمله دیگر خواص روغن بادام پاکسازی عمیق پوست صورت و بدن است، این روغن به راحتی به لایه‌های درونی پوست نفوذ کرده، آلودگی‌ها و مواد التهاب‌زا را از بین می‌برد.

 روغن کالاندولا:  به عنوان ماده ای موثر برای رفع التهابات پوستی نیز استفاده می‌کنند. در این روغن آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی وجود دارند که قادر هستند آسیب‌های استرس اکسیداتیو به سلول‌های پوستی شما را خنثی کنند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک