دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم موبر بدن انواع پوست آقایان سروینا 100 ml سروش طراوت طبیعت

Cream depilatory body all skin Men SERVINA 100 ml SOROUSH TARAVAT TABIAT


شناسه محصول: 6261876000639
شناسه محصول: 6261876000639
دسته بندی: کرم موبر
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

سروینا برند مطرح در تولید محصولات بهداشتی، کرم‌های موبر خود را در مدل‌های متنوع با توجه به نوع پوست تولید نموده است. علاوه بر کرم‌های موبر پوست حساس، معمولی و خشک برای آقایان نیز کرم موبر مخصوص تولید نموده است. کرم موبر سروینا علاوه بر اینکه موهای زائد را در کمتر از ۵ دقیقه از بین می‌برد باعث خشکی، التهاب و خارش پوست نمی‌شود. کرم موبر، موها را در سطحی پایین‌تر از تیغ قطع می‌کنند. لذا موها کمی دیرتر در می‌آیند و بر خلاف تیغ، نوک موها پس از اصلاح تیز نمی‌شوند و پوست نرم تر خواهد بود. البته در آقایانی که موهای زبر در ناحیه گردن دارند و با اصلاح مشکل دارند، کرم های موبر جایگزین خوبی برای اصلاح هستند. برداشتن موهای زائد دیگر قسمت های بدن با کرم موبر در زنان و مردان تفاوتی ندارد.

در کنار ترکیبات فعال موجود در کرم موبر سروینا، عصاره های گیاهی از جمله آلوئه ورا، بادام شیرین و کالاندولا نیز وجود دارد که پوست را در هنگام اصلاح آماده نموده و پس از اصلاح نیز موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. 

ترکیبات موثر کرم موبر بدن مخصوص آقایان سروینا :

آلوئه ورا : آلوئه‌ورا به قدری از خواص و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که از این گیاه به عنوان یک گیاه معجزه‌گر نام برده می‌شود. عصاره آلوئه‌ورا آبرسان، التیام‌بخش، تسکین‌دهنده و ضد التهاب پوست است.

روغن بادام شیرین: سرشار از ترکیبات بسیار موثر از جمله ویتامین E و که از مزایای درمانی بسیاری از جمله خاصیت آنتی اکسیدانی بهره‌مند است که همین ویژگی در داشتن پوستی سالم و شفاف بسیار موثر است. از جمله دیگر خواص روغن بادام پاکسازی عمیق پوست صورت و بدن است، این روغن به راحتی به لایه‌های درونی پوست نفوذ کرده، آلودگی‌ها و مواد التهاب‌زا را از بین می‌برد.

 روغن کالاندولا :نیز به عنوان ماده ای موثر برای رفع التهابات پوستی نیز استفاده می‌کنند. در این روغن آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی وجود دارند که قادر هستند آسیب‌های استرس اکسیداتیو به سلول‌های پوستی شما را خنثی کنند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک