دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده پوست آسیب دیده و حساس کودکان اگزاسین 50 ml آرین سلامت سینا

Cream moisturizer damaged and sensitive skin children ECZACIN 50 ml ARIYAN SALAMAT SINA


شناسه محصول: 6267840400177
شناسه محصول: 6267840400177
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,545,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده پوست کودک اگزاسین هولیستیکا برای استفاده روزانه کاملا ایمن و مفید است. این محصول با دارا بودن مواد موثره ویژه و بافتی نرم و غیر چرب به نحو بسیار موثری آسیب‌های پوستی ناشی از التهابات، تحریکات پوستی و درماتیت آتوپیک را بهبود می‌بخشد. این کرم ضمن اثر مرطوب کنندگی طولانی مدت، التهاب و قرمزی پوست را نیز تسکین می‌دهد. در ساخت این کرم از کورتیکواستروئیدها، پارابن، اسانس، پارافین و رنگ استفاده نشده است. این کرم تحت لیسانس فرانسه بوده و از کیفیتی چشمگیر برخوردار است. از این رو هر زمانی از روز که لازم بود این کرم را برای کودک استفاده کنید و از ناراحتی و بی‌قراری وی بکاهید.

درمان درماتیت آتوپیک در کودکان

درماتیت آتوپیک یک بیماری پوستی مزمن بوده و باعث خشکی و خارش پوست می‌شود. اولین بار در سنین ۳ تا ۶ ماهگی این بیماری خود را نشان می‌دهد. علت بروز درماتیت آتوپیک می‌تواند ژنتیکی باشد یا به عوامل محیطی مثل هوای گرم و خشک مرتبط باشد. علائم درماتیت آتوپیک در کودکان شامل پوسته پوسته شدن پوست، خارش شدید، قرمزی و تورم، ضخیم شدن پوست و کمرنگ شدن پوست صورت می‌شود. گاهی نیز علائم این عارضه به شکل کهیر خود را نشان می‌دهد. درمان درماتیت آتوپیک در کودکان شامل موارد زیر می‌شود:

  • دور ماندن از مواد تحریک کننده و آلرژی‌زا مثل مواد شیمیایی
  • استحمام با شوینده‌های ملایم و ضد حساسیت
  • استفاده از لوسیون یا کرم‌های مرطوب کننده مخصوص اطفال

در بعضی موارد پزشک متخصص پوست برای اطفال مبتلا به درماتیت آتوپیک داروهای موضعی و همچنین خوراکی مانند کمپلکس ضداگزمای آتوپیک اگزاسین نیز تجویز می‌کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک