دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده پا انواع پوست بزرگسالان ژنوبایوتیک 75 ml پارس آزمای طب

Cream moisturizer leg all skin adult GENO BIOTIC 75 ml PARS AZMAYE TEB


شناسه محصول: 6262863401798
شناسه محصول: 6262863401798
دسته بندی: مراقبت پا
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم رفع ترک پا ژنوبایوتیک حاوی رطوبت رسان قوی به نام کره انبه است که علاوه بر رطوبت رسانی عمیق، خاصیت ترمیم کنندگی نیز داشته و در رفع ترک‌های پاشنه پا بسیار موثر است.

اوره: از ترکیبات طبیعی پوست انسان هست کمک می‌کند تا تعادل چربی و آب در پوست پا حفظ شود و رطوبت کمتری از سلول‌های پوست دفع شود و آبرسانی فوق العاده ایی را به پا می‌رساند. سالیسیلیک اسید: با خاصیت لایه برداری موثر، سلول‌های مرده و ضخیم پا را پاکسازی می‌کند و پوست پا را لطیف و زیبا جلوه می‌دهد.

این کرم چند منظوره است و برای رفع خشکی و اگزما آرنج و زانو نیز قابل استفاده است. علت ترک پا پا یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان است که به دلیل قرار گرفتن در کفش و جوراب و تحمل وزن بدن بیشتر دچار استهلاک می‌شود. همین امر به مرور باعث ضخیم و شکننده شدن پوست پا می‌شود و ترک‌های کوچک و بزرگ در سطح پا نمایان خواهد شد. در حقیقت ترک کف پا زمانی ایجاد می‌شوند که پوست خیلی خشک شود و سلول‌های مرده پوست، روی پاشنه‌ها جمع شوند. عوامل مختلفی از دلایل ایجاد ترک پا هستند از جمله عوامل ژنتیکی، استفاده از صابون و تمیز کننده‌های نامناسب، ایستادن بیش از حد طولانی یا پوشیدن کفش نامناسب، ورزش و تعریق بیش از حد، افزایش سن، عفونت‌های قارچی و باکتریایی و بیماری‌های زمینه ای مثل اگزما، پسوریازیس و دیابت. با مراقبت مناسب از پا مانند کرم رفع ترک پا ژنو بایوتیک و رطوبت رسانی منظم بسیاری از عوارض خشکی و ترک پا پیشگیری و درمان می‌شود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک