دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده و نرم کننده اوره 10% بدن پوست خیلی خشک دکتر ژیلا 75 g آوند فر

Cream softener and moisturizer body very dry skin all ages DOCTOR JILA 75 g AVAND FAR


شناسه محصول: 6261124000541
شناسه محصول: 6261124000541
دسته بندی: کرم و لوسیون بدن
امتیاز محصول

داروخانه ها

981,400 ریال
853,818 ریال
%13
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

یکی از فاکتورهای مهم در حفظ شادابی و طراوت پوست میزان رطوبت پوست است که در شرایط عادی بین ۲۰تا ۳۵درصد متغیر است. اختلال در عملکرد لایه خارجی پوست موجب افزایش تبخیر آب از سطح پوست (TEWL: Trans Epidermal Water Los)، برهم زدن تعادل آب و چربی و کاهش میزان رطوبت پوست به کمتر از ۲۰%گردیده و پوست دچار خشکی می شود. عوامل محیطی مختلف مانند نور خورشید، شرایط بد اقلیمی و عوامل درونی مانند وراثت، تغییرات هورمونی و افزایش سن نیز می توانند موجب ایجاد خشکی در پوست گردند.

 یکی از بهترین راه ها به منظور پیشگیری و درمان خشکی پوست استفاده از مرطوب کننده ها می باشد. کرم نرم کننده ۱۰درصد اوره دکتر ژیلا ترکیبی تجاری حاوی اسکوالن فیتوسترول کاروتین ویتامین های D ،E ،K و تری گلیسیرید و اسیدهای چرب می باشد که اثرات نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی دارد و از بخش غیر صابونی روغن زیتون استخراج می شود.

  •  اسکوالن:ترکیب اصلی این کرم اسکوالن است که علاوه بر اثرات فوق موجب افزایش نفوذ پذیری ترکیبات در پوست می شود.
  •  روغن زیتون: روغن زیتون الاستیسیته و رطوبت پوست را افزایش داده، در دراز مدت در پوست های دهیدراته تعادل رطوبتی و چربی برقرار می کند.
  •  شی باتر: شی باتر به کار رفته در کرم نرم کننده ۱۰درصد اوره دکتر ژیلا دارای خواص مرطوب کننده بوده و با ایجاد سد نفوذ ناپذیری، از تبخیر آب از سطح پوست جلوگیری می نماید. عصاره این گیاه همچنین از خواص ضد التهابی برخوردار بوده و در بهبود زخم اگزما، خشکی پوست، لک های تیره و کاهش علایم پسوریازیس موثر می باشد.
  •  10% اوره: اوره ترکیبی است که بطور طبیعی در پوست وجود داشته و یکی از عوامل مرطوب کننده طبیعی پوست (NMF) به شمار می رود این ترکیب با جذب آب در سطح پوست موجب آبرسانی به پوست های خشک و آبرسانی دارای اثرات کراتولیتیک بوده و با جذب لایه های سطحی پوست در رفع خشکی پوست نقش موثری ایفاد می کند.
  •  اوسرین: اوسرین نزدیک ترین ترکیب به چربی پوست بوده و موجب نرمی پوست می گردد، همچنین با نفوذ در عمق لایه شاخی و ایجاد یک سد نفوذ ناپذیر روی سطح پوست از تبخیر آب جلوگیری می نماید. اوسرین بطور وسیع در پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از خشکی پوست در افراد دارای اگزما، ایکتیوز و پسوریازیس موثر می باشد.
  •  عصاره بابونه: از عصاره این گیاه در مصر باستان برای درمان اختلالات پوستی گوناگون استفاده شده است. عصاره این گیاه با داشتن ترکیبات فلاوونوئیدی، فنلی و ویتامین B از خواص ضد التهاب، التیام بخش، آنتی باکتریال و مرطوب کننده برخوردار بوده و قرمزی و خارش پوست را بهبود می دهد.
  •  عصاره آلوئه ورا: آلوئه ورا سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه و آنزیم ها بوده و خاصیت ضد التهاب و آنتی باکتریال دارد و درمان اگزما، هیر و تحریکات جلدی نقش موثری ایفا می کند. ترکیبات پلی ساکاریدی موجود در عصاره آلوئه ورا باعث تحریک رشد سلول و ترمیم آن می شود.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک