دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و ناخن رینوتریو اولیو دکس نئودرم 150 ml دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Cream moisturizer and nourishing hand and nail all skin all ages re nutrive olive dex NEUDERM 150 ml ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482523624
شناسه محصول: 6260482523624
دسته بندی: کرم تقویتی
امتیاز محصول

داروخانه ها

935,500 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کرم کاسه ای دست و ناخن رینوتریو اولیو دکس نئودرم محصولی سبک و با جذب سریع است. این محصول با بهره‌گیری از روغن زیتون، آلانتوئین، ویتامین E و B۵و گلیسیرین حداکثر تاثیرگذاری را برای شما رقم خواهد زد. کرم دست و ناخن اولیو دکس نئودرم پوست خشک و آسیب دیده دست و ناخن‌ها را ترمیم نموده و آن را نرم و لطیف می‌کند. با توجه به اینکه خشکی پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض انواع مواد شیمیایی و آلودگی یک معضل شایع است، استفاده از مرطوب کننده توصیه می‌شود. از این رو انتخاب کرم دست و ناخن نئودرم می‌تواند به بازسازی پوست و ترمیم ناخن و پوست اطراف آن بسیار کمک کند.

فواید روغن زیتون برای ناخن و پوست:

روغن زیتون خواص بسیاری برای پوست دارد که مهم‌ترین آن از بین بردن چروک و جوانسازی پوست است. این ماده همچنین به علت دارا بودن ویتامین‌هایی همچون ای درمان خوبی برای ناخن‌های شکننده و ضعیف است. خاصیت مرطوب کنندگی زیتون به ترمیم ناخن‌ها کمک کرده و باعث می‌شود کوتیکول آن نرم و قوی شود. همچنین کرم رینوتریواولیو دکس نئودرم به واسطه این روغن می‌تواند مانع از ایجاد پوسته‌های ریز در اطراف ناخن‌ها شود. چرا که این قسمت‌های کوچک از پوست کوتیکول‌ها را آویزان می‌کند و می‌تواند ایجاد درد و ناراحتی زیاد را به دنبال داشته باشد. جلوگیری از پیری زودرس پوست و مرطوب نگه داشتن آن نیز از دیگر مزایای زیتون برای پوست به شمار می‌آید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک