دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و ناخن بزرگسالان رینوتریو اولیو دکس نئودرم 50 ml دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک

Cream moisturizer and nourishing hand and nail all skin adult re nutrive olive dex NEUDERM 50 ml ARIAN CHIMIA TECH COSMETIC HYGIENIC PHARMACEUTICAL


شناسه محصول: 6260482523617
شناسه محصول: 6260482523617
دسته بندی: کرم تقویتی
امتیاز محصول

داروخانه ها

690,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

یکی از مشکلات شایع در دنیای امروز، خشکی پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی می باشد که متاسفانه اکثر ما در زندگی های شهری با خشکی پوست مواجه ایم و همچنین شکنندگی ناخن ها را در پی این مشکل، شاهد هستیم. اما اگر همیشه همراه خود مرطوب کننده به همراه داشته باشیم، می توانیم بعد از شستن و تمیز کردن دست ها، با مرطوب کردن دست از بروز خشکی، ترک و زبری پوست پیشگیری نمود.

از این رو نئودرم برای کمک به نگهداری از طراوت پوست دست، کرم دست و ناخن رینوتریو اولیو دکس نئودرم رو در تیوپی به حجم ۵۰ میلی لیتر به بازار عرضه نموده است. این محصول به دلیل داشتن روغن زیتون، آلانتوئین، ویتامین E، ویتامین B۵، گلیسرین و کلسترول مغذی پوست بوده و خاصیت ترمیم کنندگی دست، ناخن و اطراف ناخن را دارد و در نرمی، شادابی و لطافت پوست بسیار موثر است. وجود انواع ویتامین در ترکیبات کرم دست و ناخن رینوتریو اولیو دکس نئودرم به بازسازی پوست و ترمیم ناخن و پوست اطراف آن بسیار کمک می کند. خواص روغن زیتون موجود در آن با پیری زودرس پوست مقابله می نماید.

روغن زیتون خواص بیشماری برای پوست دارد که مهمترین آن از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست به شمار می رود. این محصول دارای ویتامین های E و B۵است که برای ترمیم پوست و ناخن بسیار مفید و موثر می باشد و استفاده از این کرم به صورت روزانه می تواند به سلامت و زیبایی دستان شما کمک کند. در این کرم عدم وجود پارابن را می توان از امتیارات آن به شمار آورد چرا که پارابن ها نگهدارنده های شیمیایی هستند که باعث ایجاد حساسیت پوستی بخصوص در افرادی با پوست حساس می شوند. جهت حفظ زیبایی دست ها، استفاده مداوم از کرم دست خصوصا بعد از شستن دست ها و عواملی که موجب خشکی پوست و شکننده شدن ناخن ها می شود، توصیه می گردد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک