دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

بالم لب کودکان ماتیلدا 15 ml آریا زیبا سلامت

Cream moisturizer lip dry skin children MATILDA 15 ml ARIA ZIBA SALAMAT


شناسه محصول: 6261156501788
شناسه محصول: 6261156501788
امتیاز محصول

داروخانه ها

2,298,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

خشکی لب‌ها نیز یکی از مشکلاتی است که برای کودکان به وجود می‌آید و این مشکل اهمیت مرطوب نگه داشتن لب‌های کودک را دو چندان می‌کند. بالم لب کودک ماتیلدا با داشتن ترکیبات موثر، نرم کننده و مرطوب کننده مناسب برای لب‌های کودک شما است.

ترکیبات موثر این محصول شامل لانولین طبیعی است که به عنوان ترمیم کننده عمل می‌کند. همچنین حاوی چربی‌های طبیعی و کاپریلیک تری گلیسرید جهت مرطوب نگه داشتن لب‌ها و همچنین ترمیم کننده لب‌های خشک و ترک دار است. مانند سایر محصولات ماتیلدا، بالم لب کودک این برند از فرمولاسیون هیپرآلرژنیک بهره می‌برد و باعث حساسیت در کودکان نمی‌شود. این محصول فاقد پارابن و رنگ است.

تفاوت لانولین و وازلین لانولین برای کسانی که لب‌های ترک خورده دارند و به آبرسانی نیاز دارند مفید است. از آنجایی که لب‌ها غدد چربی خود را ندارند، لانولین می‌تواند به نرم شدن و حفظ رطوبت کمک کند. در تفاوت بین لانولین و وازلین برتری با لانولین است که در ترکیبات این ترمیم کننده لب وجود دارد. این تفاوت در خواص بین وازلین و محصولات مبتنی بر لانولین، همراه با این واقعیت که لانولین دارای محتوای چربی بالایی است، لانولین را برای مراقبت از پوست بهتر می‌کند. پوست شما را صاف نگه می‌دارد و از تبخیر آن به ویژه در محیط‌های خشک جلوگیری می‌کند. در واقع می‌توان گفت لانولین یک کرم تسکین دهنده غیر سمی و بی خطر است که جهت ترمیم لب‌های ترک خورده و خشک شده کودک شما مناسب است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک